واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

436

واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

اردبیل - ایرنا - رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی این استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند تا زمینه رونق تولید و اشتغال فرا...

واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند

اردبیل - ایرنا - رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی این استان از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند تا زمینه رونق تولید و اشتغال فراهم شود.

رامین صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در سال‌های اخیر مورد تاکید قرار گرفته و تلاش بر این است واحدهای راکد و غیرفعال به چرخه تولید برگردند.

وی حمایت بانک‌های عامل از واحدهای تولیدی و صنعتی را یادآور شد و بیان‌کرد: امسال سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای ادامه فعالیت واحدهای تولیدی در این استان پرداخت شد.

صادقی گفت: در جریان سفر و گردهمایی مدیران‌عامل بانک‌های کشور به استان اردبیل ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک و حمایت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار منطقه اختصاص یافت که از این مبلغ تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

وی حمایت از اکتشاف پهنه‌های معدنی در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: معدن یکی از بخش‌های مهم در ایجاد اشتغال پایدار در استان بوده و در صورت سرمایه‌گذاری مطلوب می‌تواند علاوه بر اشتغال چرخ صنعت را نیز در استان به حرکت درآورد.

او افزود: بهره‌برداری از معادن نه تنها خود سودآور است بلکه با در نظرگرفتن میزان بیکاران در استان، ایجاد صنایع این بخش می‌تواند موجب اشتغالزایی هزاران نفر نیز شود.

رییس صنعت ، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین گفت: در بخش معدن فعالیت‌های خوبی انجام شده و در راستای رفع گرانی و تامین کاغذ موردنیاز ،موافقت اصولی تولید کاغذ از کرینات کلسیم (سنگ‌های معدنی) که در جای جای استان اردبیل بوفور یافت می‌شود، صادر شده است.

وی بیان‌کرد: در مشگین‌شهر پهنه‌های معدنی شامل معادن طلا، مس و مولیبدن در آخرین مراحل خود قرار دارند و با بهره‌برداری از آنها تحول چشمگیری در رشد و توسعه اقتصاد استان ایجاد خواهد شد.

خاطرات شما از سفر به واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل از تسهیلات کم‌بهره برخوردار می‌شوند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.