تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور سپاه در عرصه سلامت

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور سپاه در عرصه سلامت

443

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور سپاه در عرصه سلامت

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای رزمایش بیولوژیک شهدای مدافع سلامت گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارند و تلاش آنها در عرصه سلام...

تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور سپاه در عرصه سلامت

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای رزمایش بیولوژیک شهدای مدافع سلامت گفت: سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها حضور دارند و تلاش آنها در عرصه سلامت و مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

محمدرضا پورمحمدی روز جمعه در حاشیه اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت به خبرنگاران گفت: سپاه و بسیج مانند تمام صحنه‌های انقلاب در صحنه پشتیبانی از مدافعان سلامت نیز حضور فعال دارند.

وی با اشاره به اجرای این رزمایش در تبریز و ۶ شهرستان دیگر استان اظهار کرد: نیروهای بسیجی در این طرح، برای کاهش زمینه‌های ابتلاء به بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری، فضاهای شهری را ضدعفونی می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توانمندی سپاه و بسیج محدود به این رزمایش نیست، افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا، سپاه و بسیج در تامین اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده و همچنین پشتیبانی و همراهی با مدافعان سلامت حضور داشته‌اند.

پورمحمدی با اشاره به اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک به همت نیروی زمینی سپاه پاسداران اجرا می‌شود، افزود: در شرایط کنونی، هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول در صحنه مبارزه با بیماری کرونا ضروری است.

وی همچنین در دیدار با بسیجیان و سپاهیان فعال در اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

تعداد مبتلایان به کرونا در استان آذربایجان شرقی به یک هزار و ۱۹۰ نفر و جان باخته ها به ۱۱۴ نفر رسیده است.

خاطرات شما از سفر به تقدیر استاندار آذربایجان‌شرقی از حضور سپاه در عرصه سلامت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.