رزمایش دفاع بیولوژیک در تبریز

رزمایش دفاع بیولوژیک در تبریز

397

رزمایش دفاع بیولوژیک در تبریز

ایرنا- تبریز- یگان‌های تابع نیروی زمینی سپاه شامل تیپ حضرت امام زمان (عج)، لشکر ۳۱ عاشورا و گروه ۶۰ رسالت، رزمایش دفاع بیولوژیک را در قالب ۲۰۰ دستگاه اجرا می‌کن...

رزمایش دفاع بیولوژیک در تبریز

ایرنا- تبریز- یگان‌های تابع نیروی زمینی سپاه شامل تیپ حضرت امام زمان (عج)، لشکر ۳۱ عاشورا و گروه ۶۰ رسالت، رزمایش دفاع بیولوژیک را در قالب ۲۰۰ دستگاه اجرا می‌کنند. این افراد در کنار دیگر مدافعان سلامت، سراسر تبریز و به ویژه مناطق پرخطر اعلام شده را با محلول‌های خاص ضدعفونی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی ‌روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: محدود کردن تردد خودروها در شهرها و مبادی آنها تصمیم بسیار درستی است اگرچه شاید عده‌ای را نارحت کند اما نباید فراموش کرد که این تصمیم مهم در قطع زنجیره انتقال کرونا لازم بود. وی افزود: باید جلوی موج اول ابتلای کرونا گرفته شود اما تصمیمات درست و به موقع برای تحقق آن و جلوگیری از موج دوم موثر است. میرتاج الدینی با اشاره به اینکه مدیریت ۱۳ بدر ‌و ترغیب مردم برای ماندن در خانه باید به خوبی برنامه ریزی شود، ‌افزود: روز طبیعت را پیش رو داریم که مسوولان باید توصیه ها را اعلام کنند و برنامه‌های ممانعتی را به مرحله اجرا بگذارند و همه تلاش کنند ‌سیر صعودی ابتلا به کرونا در کشور متوقف شود.  نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیمات به هنگام در مبارزه با کرونا انکار ناپذیر است، تاکید کرد: مسوولان بهداشتی در کشور تعیین کننده هستند و رسانه‌ها نیز می‌توانند در این خصوص بسیار نقش ایفا کنند. میر تاج الدینی افزود:  ویروس کرونا یک موضوع جهانی است که البته ایران جزو اولین کشورهایی بود که دچار آن شد البته با همراهی مسوولان کشور و مردم می توانیم آن را مهار، کنترل و ریشه کن کنیم. ‌ وی یادآور شد: تلاش فراوانی از طرف مسوولان به خصوص وزارت بهداشت و درمان و ستاد کرونای کشور انجام می‌شود که قابل تقدیر است و نباید نادیده گرفته شود. میرتاج‌الدینی گفت‌: ‌ کادر درمانی و پزشکان و سایر دست اندرکاران امور درمانی در خط مقدم هستند و این تلاش بی وقفه قابل تقدیر است. منتخب مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نهادهایی همچون بسیج نیز به خوبی به صحنه وارد شدند و در پیشگیری، ضد عفونی و تولید ماسک نیز  تلاش های خوبی انجام دادند که بسیار ارزشمند است. وی اضافه کرد: مردم طبق نظر پزشکان عمل کنند و توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند. وی گفت: ‌بیمارستان های اضطراری و نقاهتگاه ها هم در این خصوص ایجاد شده اما مردم باید با همکاری خود مانع پیشرفت این بیماری در کشور شوند.

آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی ۱۱۹۰ و تعداد فوت شدگان ۱۱۴ نفر است.

خاطرات شما از سفر به رزمایش دفاع بیولوژیک در تبریز نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.