کشف ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس پرستاری و پزشکی در پایتخت

کشف ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس پرستاری و پزشکی در پایتخت

487

کشف ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس پرستاری و پزشکی در پایتخت

تهران - ایرنا - جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲ هزار و ۳۰۰دست لباس پرستاری و پزشکی احتکار شده در یکی از انبارهای حوالی میدان رازی، خبر داد....

کشف ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس پرستاری و پزشکی در پایتخت

تهران - ایرنا - جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۲ هزار و ۳۰۰دست لباس پرستاری و پزشکی احتکار شده در یکی از انبارهای حوالی میدان رازی، خبر داد.

به گزارش روزجمعه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سرهنگ ذوالفقار برفر گفت: روز گذشته ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند یک انبار دپو حامل لوازم بهداشتی را در حوالی میدان رازی تهران شناسایی کنند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی، ماموران پلیس به همراه عوامل تعزیرات حکومتی و بهداشت به محل مورد نظر اعزام و ضمن بازرسی از محل مورد نظر ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس یک بار مصرف پرستاری و پزشکی(گان) آبی رنگ مخصوص بیمار و پرسنل بیمارستان کشف شد.

جانشین پلیس امنیت عمومی پایتخت در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده قضائی در این رابطه خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران سلامت شهروندان و شناسایی محتکران کالاهای اساسی مردم و اخلالگران بازار و شناسایی محل های دپو و احتکار کالا به صورت ویژه در دستور کار  قرار دارد.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم.

خاطرات شما از سفر به کشف ۲ هزار و ۳۰۰ دست لباس پرستاری و پزشکی در پایتخت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.