۱۷ هزار لیتر اسید و مواد ضدعفونی‌ در پردیس کشف شد

۱۷ هزار لیتر اسید و مواد ضدعفونی‌ در پردیس کشف شد

400

۱۷ هزار لیتر اسید و مواد ضدعفونی‌ در پردیس کشف شد

تهران - ایرنا - رییس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: در یک کارگاه غیر مجاز در ناحیه صنعتی کمرد ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر اسید و مواد ضد عفونی کشف شد....

۱۷ هزار لیتر اسید و مواد ضدعفونی‌ در پردیس کشف شد

تهران - ایرنا - رییس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: در یک کارگاه غیر مجاز در ناحیه صنعتی کمرد ۱۷ هزار و ۵۰۰ لیتر اسید و مواد ضد عفونی کشف شد.

بهمن حسن بیگی روز جمعه در حاشیه گشت مشترک تعزیرات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  در پی گزارش نیروی انتظامی در این انبار متروکه تولیدی غیر مجاز ۱۱ هزار لیتر اسید و ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده کشف شد.

وی ادامه داد: برچسب‌های تقلبی یکی از برندهای معروف مواد شوینده، مهرهای غیرمجاز و فاکتورهای فروش با هدف اغفال خریداران توسط بازرسان در این کارگاه تولیدی غیر مجاز کشف و ضبط شد.

رئیس تعزیرات شرق استان تهران گفت: این گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور دستگاه‌های نظارتی، فرمانداری، شبکه بهداشت‌ و درمان، اتاق اصناف، دامپزشکی و نیروی انتظامی برگزارشد.

حسن بیگی با اشاره به شرایط تولید و بسته بندی غیر بهداشتی مواد ضد عفونی کننده و شوینده، خاطر نشان کرد: مقدار زیادی مواد ضد عفونی‌کننده،اسید، الکل و مایع صابون در این کارگاه احتکار شده بودو در این محل تولید و به بازر عرضه می شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از کارگران خارجی که به طور غیرقانونی و غیر مجاز در این کارگاه مشغول به کار بود در زمان ورود بازرسان متواری شد.

رئیس تعزیرات شرق استان تهران ادامه داد: در این گشت بازرسی مقرر شد، انبار تا اصلاع ثانوی و حضور مالک پلمپ و دستور توقیف تمامی مواد صادر خواهد شد.

حسن بیگی عنوان کرد: اسیدهای بسیار قوی و خطرناک پایه اصلی تولیدات این کارگاه غیر مجاز بودند و فراوانی ظروف پلاستیکی خالی در این کارگاه نشان از حجم بالای کار و فعالیت بلند مدت و توزیع گسترده تولیدات غیر مجاز متخلفین دارد.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفین اظهار داشت:  دستور بررسی اسناد، مدارک و فاکتورهای موجود صادر شده است.

رئیس تعزیرات شرق استان تهران ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده کارگاه‌های غیر مجاز با شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا سامانه ۱۴۲ صنعت،معدن و تجارت استان تهران تماس گرفته و ما را در جریان تخلفات قرار بدهند تا در اسرع وقت و با حضور گشت های مشترک به تخلفات رسیدگی و برخورد قانونی اعمال شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

خاطرات شما از سفر به ۱۷ هزار لیتر اسید و مواد ضدعفونی‌ در پردیس کشف شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.