واحدهای غیرضروری با اجرای طرح ضربتی تعطیل شد

واحدهای غیرضروری با اجرای طرح ضربتی تعطیل شد

357

واحدهای غیرضروری با اجرای طرح ضربتی تعطیل شد

طرح ضربتی تعطیلی واحدهای غیرضروری با پلمب سه واحد متخلف در قرچک اجرا شد....

واحدهای غیرضروری با اجرای طرح ضربتی تعطیل شد

طرح ضربتی تعطیلی واحدهای غیرضروری با پلمب سه واحد متخلف در قرچک اجرا شد.

به گزارش ایرنا، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری ویروس کرونا، از بامداد امروز در پلیس‌راه شریف‌آباد پاکدشت به عنوان آخرین خروجی استان تهران به سمت استان‌های شرق کشور اجرا شده و از خروج خودروها با پلاک شهر و استان تهران با حضور عوامل انتظامی، پلیس‌راهور و راهداری جلوگیری شد. فرماندار پاکدشت در حاشیه اجرای این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: تمامی امکانات شهرستان برای اجرای طرف فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا بسیج شده و با تمام توان بخش‌های مختلف این طرح اجرا خواهد شد. هادی تمهیدی افزود: یکی از بخش‌های این طرح، تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در سطح شهرستان است که به منظور تحقق این مهم، با استفاده از ظرفیت اتاق اصناف،اداره اماکن و تعزیرات حکومتی، کلیه واحدهای غیرضروری تعطیل شد ، از ادامه فعالیت دستفروش‌ها جلوگیری گردید و تعدادی از واحدهایی که نسبت به اجرای قانون اهتمام نداشتند، پلمب گردیدند. وی گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به ویژه در مرکز شهرستان که محل تردد خودروهای بسیاری است، عملیات ضدعفونی و گندزدایی به طور مستمر در طول شبانه روز انجام می‌شود و امکانات مورد نیاز گروه‌هایی که نسبت به این امر اهتمام دارند، تأمین می‌شود. این مسئول خاطرنشان کرد: همه امکانات شهرستان پاکدشت برای مقابله با کرونا بسیج شده، بسیاری از تولید کنندگان نسبت به تولی اقلام بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده اقدام می‌کنند، بسیاری از گروه‌های جهادی معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و کادر بهداشتی و درمانی با تمام توان به درمان افراد مبتلا به این بیماری اهتمام دارند و در مقابل از مردم درخواست می‌شود تا با ماندن در خانه، به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنند. پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کیانوش جهانپور روز جمعه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از این ویروس در کشور بیان کرد: بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر از بیماران مبتلا به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز از وجود ۲۳۷۸ نفر در کشور محروم شده‌ایم.

خاطرات شما از سفر به واحدهای غیرضروری با اجرای طرح ضربتی تعطیل شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.