کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

394

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

تهران - ایرنا - جانشین پلیس پایتخت با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، از کشف یک تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماموریت های ۶ روز اول سال خبر داد....

کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران

تهران - ایرنا - جانشین پلیس پایتخت با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، از کشف یک تن و ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ماموریت های ۶ روز اول سال خبر داد.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سردار حمید هداوند در این باره اظهار داشت: با تلاش همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۶ روز ابتدای سال جاری یک تن و ۲۷کیلو گرم انواع موادمخدر شامل: ۸۶۸کیلو تریاک، ۱۴۵ کیلو حشیش و غیره در شهر تهران کشف و در این رابطه ۱۴ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ماموران عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق به دستگیری ۲۱۶خرده فروش شدند، تصریح کرد: همچنین ۵۲ دستگاه خودرو و ۱۸دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

جانشین رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، خاطرنشان کرد: هیچ نقطه‌ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

این مسئول با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم، افزود: ماموریت های پلیس مبارزه با موادمخدر در پاسخگویی به دغدغه و مطالبات به حق مردم صورت می گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق خواهد شد.

خاطرات شما از سفر به کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در تهران نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.