۳۰ واحد صنفی متخلف پردیس تذکر گرفتند

۳۰ واحد صنفی متخلف پردیس تذکر گرفتند

360

۳۰ واحد صنفی متخلف پردیس تذکر گرفتند

تهران- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت شهرستان پردیس گفت: واحدهای صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، اختفای کالا و بی توجهی به دستور ال...

۳۰ واحد صنفی متخلف پردیس تذکر گرفتند

تهران- ایرنا- رئیس اداره صنعت، معدن، تجارت شهرستان پردیس گفت: واحدهای صنفی متخلف به دلیل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، اختفای کالا و بی توجهی به دستور العمل‌ها از بازرسان تذکر گرفتند.

به گزارش ایرنا، حامد سوریان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بر اصناف که از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شده، کارشناسان از ۵۰۰ واحد صنفی بازرسی کردند و به واحدهای متخلف تذکر دادند.       

وی با اشاره به نمایندگانی که درگشت‌های مشترک بازرسی حضور داشتند، خاطر نشان کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، مسولان تعزیرات حکومتی، بازرسان فرمانداری، ماموران نیروی انتظامی در گشت‌های نظارت بر نحوه عرضه کالاهای اساسی اصناف حضور داشتند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس با اشاره به پلمب ۲ داروخانه در شهرهای پردیس و بومهن اظهار داشت: داروخانه‌ها به دلیل تخلف در حوزه گرانفروشی و اختفای کالاهای بهداشتی در زمان شیوع بیماری کرونا جریمه و پلمب شدند.

سوریان گفت: به منظور مقابله باشیوع بیماری کرونا مقرر شد واحدهای صنفی غیر ضروری نظیر؛ پوشاک، کفش، طلا، فرش، ساعت فروشی تا ۱۵ فروردین تعطیل شوند و در این راستا واحدهای متخلف برابر ابلاغیه پلمب می‌شوند.

محدودیتی در عرضه کالاهای تنظیم بازار نداریم                                                                

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: سهیمه جذب کالاهای تنظیم بازار شهرستان با توجه به میزان نیاز شهروندان به کالاهای اساسی تعیین و تامین شده و محدودیتی در عرضه نداریم.

سوریان گفت: از ابتدای طرح توزیع تاکنون  ۷۰ تن سیب و پرتقال، ۱۵ تن گوشت، ۱۰ تن مرغ، ۲۸ تن شکر، ۳۳ تن برنج هندی در سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به نارضایتی شهروندان از قیمت عرضه میوه، خاطر نشان کرد: قیمت پرتقال تنظیم بازار هر کیلو ۶ هزارو پانصد تومان تعیین شده بود و پس از پی گیری به ۵ هزار و پانصد تومان تغییرکرد در مرحله جدید توزیع، پرتقال طی روزهای آینده با قیمت کمتری عرضه خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: غرفه های داربستی عرضه میوه در محل نورالشهدای پردیس، فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس، میدان تره بار فاز ۲ پردیس و خیابان بهار بومهن مستقر هستند و مجتمع یاقوت در فاز ۳ پردیس و نرسیده به خیابان حاج منصور بومهن گوشت و مرغ تنظیم بازار به شهروندان عرضه می‌کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قراردارد.

خاطرات شما از سفر به ۳۰ واحد صنفی متخلف پردیس تذکر گرفتند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.