یکصد میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان‌های ری جهت مقابله با کرونا هزینه شد

یکصد میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان‌های ری جهت مقابله با کرونا هزینه شد

428

یکصد میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان‌های ری جهت مقابله با کرونا هزینه شد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیمات استانداری تهران تاکنون ١٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل بیمارست...

یکصد میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان‌های ری جهت مقابله با کرونا هزینه شد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و تصمیمات استانداری تهران تاکنون ١٠٠ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های این شهرستان در جهت مقابله با ویروس کرونا هزینه شده‌است.

حسین توکلی کجانی روز جمعه در حاشیه جلسه مقابله با ویروس کرونا شهرستان ری با بیان اینکه بیمارستان فیروز آبادی به عنوان مرکز درمانی مرجع و اصلی این شهرستان محسوب می شود به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه دستگاه اکسیژن ساز با ظرفیت ٥٠٠ لیتر در ساعت و  اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان فیروز آبادی خریداری شده است.

وی ادامه داد: با نصب این دستگاه ها ضمن تسریع در راه اندازی بخش های جدید بیمارستان فیروز آبادی امکان خدمات‌رسانی به تعداد بیشتری از بیماران فراهم خواهد شد.

توکلی خاطرنشان کرد: فرمانداری شهرستان ری پنج قرارداد جدید در راستای مصوبات کمیته مبارزه با کرونا و تجهیز بیمارستان های فیروز آبادی و شهدای هفتم تیر منعقد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیز بیمارستان های جنوب تهران تا ریشه کن شدن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت؛ افزود: اقدامات لازم به منظور تقویت ظرفیت درمانی شهرستان ری از جمله راه اندازی ساختمان جدید و ٣٢٠ تخت خوابی بیمارستان فیروز آبادی در دستور کار قرار گرفته است.

توکلی یادآور شد: دستگاه های اکسیژن ساز، بای پپ، پمپ سرم، دستگاه ونتیلاتور که کمک بسیاری به بحث تنفس بیماران تنفسی و کرونایی می کند هم اکنون توسط فرمانداری شهرستان ری خریداری شده است و در حال نصب می باشد.

این مسئول یاد آور شد: طبق توافقات صورت  گرفته بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا مقرر شد تجهیزات ضروری مورد نیاز بیمارستان شهدای هفتم تیر نیز  تهیه و مورد بهره برداری قرار گیرد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران قرار گرفته است، این شهرستان دارای ٢ بیمارستان فیروزآبادی در خیابان فداییان اسلام در مرکز شهر و بیمارستان شهدای هفتم تیر در خیابان رجائی است.

خاطرات شما از سفر به یکصد میلیاردریال برای تجهیز بیمارستان‌های ری جهت مقابله با کرونا هزینه شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.