دریافت عوارض کسب سال ۹۸ در ورامین سه ماه به تعویق افتاد

دریافت عوارض کسب سال ۹۸ در ورامین سه ماه به تعویق افتاد

384

دریافت عوارض کسب سال ۹۸ در ورامین سه ماه به تعویق افتاد

تهران- ایرنا- شهردار ورامین گفت: به منظور همراهی با کسبه و صنوف ورامین در ایام شیوع ویروس کرونا، دریافت عوارض کسب سال ۱۳۹۸ در این شهر سه ماه به تعویق افتاد....

دریافت عوارض کسب سال ۹۸ در ورامین سه ماه به تعویق افتاد

تهران- ایرنا- شهردار ورامین گفت: به منظور همراهی با کسبه و صنوف ورامین در ایام شیوع ویروس کرونا، دریافت عوارض کسب سال ۱۳۹۸ در این شهر سه ماه به تعویق افتاد.

حسین دهقان امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور همراهی با کسبه و صنوف مستقر در شهر ورامین، شهرداری دریافت عوارض سالانه کسب در سال ۱۳۹۸ را سه ماه ه تعویق می‌اندازد تا بخشی از دغدغه کسبه شهر ورامین در تأمین هزینه‌ها برطرف شود.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا علاوه بر این که سلامتی مردم را تهدید کرده و جان برخی از هموطنان را گرفته است، بر اقتصاد و کسب و کار مردم نیز تأثیر مستقیم گذاشته و بسیاری از افراد را با مشکل مواجه کرده است.

به گفته دهقان، شهرداری ورامین با هدف همراهی با مردم در مقابله با شیوع کرونا اقداماتی را نیز جهت ضدعفونی کردن معابر عمومی انجام داده است و همه افراد به ماندن در منازل ترغیب می‌کند.

وی افزود:  شهرداری ورامین با بسیج تمامی امکانات خود به صورت روزانه نسبت به ضدعفونی معابر عمومی اقدام می‌کند.

شهردار ورامین تصریح کرد: سازمان‌های تابعه نظیر آتش‌نشانی و حمل و نقل بار و مسافر نیز با بسیج کلیه امکانات، ضمن ارائه هشدارهای لازم به مردم، به صورت روزانه نسبت به ضدعفونی کردن ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری و برون‌شهری اقدام می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزارنفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.  

خاطرات شما از سفر به دریافت عوارض کسب سال ۹۸ در ورامین سه ماه به تعویق افتاد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.