خبری از باران در پایتخت نیست

خبری از باران در پایتخت نیست

381

خبری از باران در پایتخت نیست

تهران-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد دست کم تا روز دوشنبه آینده، شاهد بارش باران در پایتخت و دیگر شهرهای استان نخواهیم بود....

خبری از باران در پایتخت نیست

تهران-ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران پیش بینی کرد دست کم تا روز دوشنبه آینده، شاهد بارش باران در پایتخت و دیگر شهرهای استان نخواهیم بود.

 اداره کل هواشناسی استان تهران امروز جمعه گزارش داد: براساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، در روزهای شنبه و یکشنبه با نفوذ سامانه بارشی نسبتا ضعیف افزایش ابرناکی و در برخی ساعات به خصوص روز یکشنبه بارش خفیف باران گاهی همراه با افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران تصریح کرد: این بارش بیشتر در بخش‌های شمالی استان رخ خواهد داد و همراه با کاهش نسبی دما است.

بر اساس این گزارش، در روز دوشنبه کاهش ابرناکی و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه به ترتیب(۲۲ و ۱۳)، (۲۰ و ۱۱)، (۱۸ و ۱۰)، (۲۰ و ۱۱) و (۲۰ و ۱۲) درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

فرودگاه امام خمینی(ره) با ۲۴ درجه و فیروزکوه با منفی سه درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

خاطرات شما از سفر به خبری از باران در پایتخت نیست نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.