دستفروشی در بهارستان ممنوع شد

دستفروشی در بهارستان ممنوع شد

506

دستفروشی در بهارستان ممنوع شد

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان بهارستان گفت که فعالیت تمامی دستفروشان در این شهرستان جنوب غربی استان تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شده است....

دستفروشی در بهارستان ممنوع شد

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان بهارستان گفت که فعالیت تمامی دستفروشان در این شهرستان جنوب غربی استان تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شده است.

«مجتبی خانجانی»  امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این شهرستان محدودیتی برای فعالیت سایر واحدهای صنفی به غیر از ممنوعیت دستفروشی و سد معبر اعمال نشده است.

وی تصریح کرد: ممنوعیت دستفروشی و سد معبر نیز برای این صورت گرفته است که هنگام خرید از آنان، فاصله مردم کمتر و احتمال آلودگی به ویروس کرونا بیشتر می شود.

خانجانی گفت: به منظور حفظ سلامت مردم، فعالیت بازارهای روز نیز در شهرستان بهارستان تا اطلاع ثانوی به حال تعلیق درآمده است.

وی افزود: به مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت و واحدهای صنفی نیز اعلام کرده ایم که خرید اینترنتی و تلفنی را نهادینه کنند تا به این طریق تا حد امکان از خروج مردم از خانه ها جلوگیری شود.

فرماندار بهارستان گفت: ما معتقدیم مردم نیازمندی هایی دارند و برای تامین اقلامی مانند مواد غذایی، نان و دارو از منزل خارج می شوند. از این رو، نمی توان فعالیت واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام ضروری مردم را محدود ساخت.

خانجانی ادامه داد: با این حال، فعالیت واحدهای صنفی از جمله کارواش ها، کافی نت ها، رستوران ها، آرایشگاه ها و فروشگاه هایی که  خدمات و اجناس ضروری عرضه نمی کنند، محدود شده است.

فرماندار بهارستان گفت که این شهرستان برای اعمال محدودیت در رفت و آمد خودروها تابع سیاستگذاری های مسئولان استان است هر چند اعتقاد داریم از آنجا که اغلب مردم ساکن این شهرستان در شهرهای اطراف مشغول به کار هستند، نمی توان از ورود و خروج آنها جلوگیری یا برای آن محدودیت اعمال کرد.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا تا ظهر روز ۲۲ اسفند، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا به ۱۰ هزار و ۷۵ نفر رسیده که از این میان سه هزار و ۲۷۶ نفر بهبود یافته و ۴۲۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

تعداد کل مبتلایان استان تهران به ویروس کرونا نیز به ۲ هزار و ۶۷۳ نفر می رسد.

خاطرات شما از سفر به دستفروشی در بهارستان ممنوع شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.