سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود

سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود

467

سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل متعدد و کم‌نظیر است و از بخش خصوصی جهت مشارکت...

سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل متعدد و کم‌نظیر است و از بخش خصوصی جهت مشارکت در طرح‌های گردشگری حمایت می‌کنیم.

 ساسان تاجگردون در بازدید از غرفه استان اردبیل در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهارداشت: اقلیم بی‌نظیر اردبیل موجب شده این استان مستعد سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری باشد.

او با تاکید به رویکرد مثبت دولت جهت حمایت از بخش خصوصی گفت: این مهم باید با هدف جذب و افزایش ماندگاری گردشگران مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید به اینکه اعطای اراضی مناسب و همچنین تسهیلات ویژه برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان اردبیل پیش‌بینی شده ، افزود: در وضعیت فعلی نیز ۱۰۸ پروژه با اعتبار ۳ هزار میلیارد تومان برای این استان پیش‌بینی شده است.

او به لزوم تقویت تاسیسات اقامتی و تفریحی در استان تاکید کرد و گفت: علاوه بر ارتقای مراکز اقامتی و دستیابی به استانداردها برای تقویت سایر تاسیسات نیز تلاش خواهد شد.

خاطرات شما از سفر به سرمایه‌گذاری گردشگری در اردبیل حمایت می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.