۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مرند پیش‌بینی شد

۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مرند پیش‌بینی شد

470

۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مرند پیش‌بینی شد

تبریز-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: در این شهرستان تعداد ۱۸۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۵۳ شعبه در شهر مرند خواهد بود....

۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مرند پیش‌بینی شد

تبریز-ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان مرند گفت: در این شهرستان تعداد ۱۸۰ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این تعداد ۱۵۳ شعبه در شهر مرند خواهد بود.

داود گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرمانداری شعبات اخذ رای با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرمانداری در شعبات اخذ رأی، افزود: مهم ترین مسوولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار بوده و این نمایندگان باید به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: تشریح مسوولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده است و همه نمایندگان فرمانداری با مطالعه دقیق این کتابچه از بروز هرگونه مشکل در شعب جلوگیری کنند.

گرشاسبی اضافه کرد: نمایندگان فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش کنند.

وی اصلی ترین موضوع در انتخابات را اشرافیت کامل به قوانین و مقررات دانست.

گرشاسبی ادامه داد: رای مردم حق الناس است و در برگزاری انتخابات از هر گونه رفتار طرفدارانه و یا رفتاری که منجر به تنش می شود، خودداری شود.

وی افزود: کنترل بیشتر مشخصات، مراقبت از رای گیری تکراری و سایر موارد که در کتابچه آموزشی بیان شده است، باید مورد توجه نمایندگان فرماندار در شعبات باشد.

خاطرات شما از سفر به ۱۸۰ شعبه اخذ رای در شهرستان مرند پیش‌بینی شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.