مردم از مجلس انتظار مبارزه با بی عدالتی را دارند

مردم از مجلس انتظار مبارزه با بی عدالتی را دارند

434

مردم از مجلس انتظار مبارزه با بی عدالتی را دارند

اصفهان - ایرنا -  رییس ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار مبارزه با بی عدالتی و ارایه راهکارهایی برای کاهش مشکلات را دارند....

مردم از مجلس انتظار مبارزه با بی عدالتی را دارند

اصفهان - ایرنا -  رییس ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار مبارزه با بی عدالتی و ارایه راهکارهایی برای کاهش مشکلات را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه نهادها در کشورمان باید برای حل مشکلات مردم سهیم باشند و در راستای کاهش معضلات مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی بکوشند و در این ارتباط مجلس شورای اسلامی نقش ویژه‌ای دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور در پای صندوق‌های رای ادامه داد: انتخاب درست سبب تصمیمات درست خواهد شد و در نتیجه می‌توانیم شاهد کاهش مشکلات باشیم.

رییس ستاد نماز جمعه اصفهان با تاکید بر اهمیت انتقاد در کشور تصریح کرد: مردم و مسوولان دلسوز باید دارای انتقاد منطقی علیه بی‌عدالتی‌ها باشند تا در نهایت وضعیت فعلی بهبود پیدا کند.

هاشمی اظهارداشت: در جمهوری اسلامی که منادی فریاد عدالت‌خواهی در جهان است شایسته نیست که درون برخی از مراکز حکومتی و نهادهایش، بی‌عدالتی نمایان باشد.

رییس ستاد نماز جمعه اصفهان با اشاره به حضور بیشتر شهروندان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان نسبت به سال قبل، گفت: باید قدر ملت را دانست، حیف است که دل مردم را بسوزانیم و نسبت به مشکلاتی که دارند بی‌توجه باشیم.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند و سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اصفهان وجود دارد.

 ۶۰ هزار نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان هستند

خاطرات شما از سفر به مردم از مجلس انتظار مبارزه با بی عدالتی را دارند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.