تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز دربی آذربایجان در لیگ یک کشور شد

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز دربی آذربایجان در لیگ یک کشور شد

603

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز دربی آذربایجان در لیگ یک کشور شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز سه‌شنبه در هفته نخست دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک کشور در حالی پیروزی خود مقابل شهرداری تبریز را رقم زد که کادر فنی ...

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز دربی آذربایجان در لیگ یک کشور شد

ارومیه- ایرنا- تیم فوتبال ۹۰ ارومیه امروز سه‌شنبه در هفته نخست دیدارهای دور برگشت لیگ دسته یک کشور در حالی پیروزی خود مقابل شهرداری تبریز را رقم زد که کادر فنی و بازیکنان این تیم پیش از آغاز مسابقه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به روح پرفتوح سپهبد شهید قاسم سلیمانی ادای احترام کردند.

این دیدار از ساعت ۱۴ امروز، سه‌شنبه با قضاوت «وحید صالحی» و با حضور هزاران تماشاگر مشتاق ارومیه‌ای در یک روز سرد زمستانی در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

در ابتدای این دیدار عبدالصمد احمدی، امین عباسی، سیروس صادقیان، مهدی محمدی، وحید نعمتی، داوود شاهواروقی، فرشاد اسدی، پیمان پورصادقی، امید رضایی و آرمین مصطفوی داخل زمین شدند و در ادامه نیز اکبر صفرزاده، سیدمحمد ابوترابی و سعید بحرکاظمی به عنوان بازیکنان تعویضی به میدان آمدند.

تنها گل این مسابقه در دقیقه ۶۵ توسط « امید رضایی» برای تیم ۹۰ ارومیه درون دروازه تیم میهمان قرار گرفت.

دیدار رفت ۲ تیم روز ۲۶ مردادماه امسال در هفته نخست لیگ دسته یک کشور (جام آزادگان) با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم ۹۰ ارومیه پایان یافت.

وحید صالحی با کمک مجید سربندی، رضا بابارئیسی و حامد صادقی‌جو قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و محمد دوستی ناظر مسابقه بود.

داور اول این دیدار آرمین مصطفوی کاپیتان تیم ۹۰ ارومیه را با نشان دادن کارت زرد جریمه کرد.

امسال تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از ۹ بازی خانگی قبلی خود، هفت برد، یک مساوی و یک شکست را در ورزشگاه تختی این شهر تجربه کرده است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که با پایان یافتن دیدارهای دور رفت جام آزادگان پس از تیم‌های مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز در رده چهارم قرار گرفته بود با کسب این پیروزی خانگی با ۲ پله صعود و اندوختن ۳۵ امتیاز در رده دوم جدول ایستاد.

کسب ۱۰ پیروزی، پنج تساوی، ۳ شکست، ۱۷ گل زده، ۸ گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هیجدهم این رقابت‌ها است.

شاگردان وحید بیاتلو در تیم فوتبال 90 ارومیه سه‌شنبه هفته آینده در هفته دوم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور میهمان تیم سپیدرود رشت هستند.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

خاطرات شما از سفر به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیروز دربی آذربایجان در لیگ یک کشور شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.