معاون استاندار اصفهان: اصلاح نرخ برق برای فعالان اقتصادی ضروری است

معاون استاندار اصفهان: اصلاح نرخ برق برای فعالان اقتصادی ضروری است

511

معاون استاندار اصفهان: اصلاح نرخ برق برای فعالان اقتصادی ضروری است

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید قوانین بالادستی اصلاح شود، گفت: نرخ برق باید اصلاح شود، نرخ برق یک دهم نرخ بین‌الم...

معاون استاندار اصفهان: اصلاح نرخ برق برای فعالان اقتصادی ضروری است

اصفهان- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه باید قوانین بالادستی اصلاح شود، گفت: نرخ برق باید اصلاح شود، نرخ برق یک دهم نرخ بین‌المللی به فعالان اقتصادی ارایه می‌شود.

سید حسن قاضی عسگر روز یکشنبه در حاشیه پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گفت و گو با ایرنا افزود: در این صورت از فعالان اقتصادی می‌خواهیم تا هزینه رساندن برق را به محل فعالیت خود تامین کنند تا هزینه گزافی به آن‌ها تحمیل نشود.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد نظام توزیع مشکلاتی دارد که باید آن‌ها را برطرف کنیم اما به صورت موقت هزینه برق کارخانه‌ها را تقسیط کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: در این جلسه مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی که با اداره برق داشتند مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی نسبت به مشکلات و پرداخت هزینه برق گلایه داشتند که بنا شد بخشی را شرکت شهرک‌ها و بخشی را فعالان اقتصادی بپردازند.

قاضی عسگر افزود: راهکار اساسی این است که مسائل و مشکلات بالادستی حل شود و نحوه قیمت گذاری و تولید برق حل شود تا فعالان اقتصادی با خیالی آسوده به فعالیت خود ادامه بدهند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اختلاف فعالان اقتصادی با دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بر این عقیده‌اند که باید از فعالان اقتصادی حمایت شود همچنین نسبت به صدور پروانه بهره برداری برای فعالان اقتصادی تصمیم گیری شد تا شرکت شهرک‌های صنعتی سفته‌های فعالان اقتصادی را به آن‌ها بازگرداند.

وی ابراز امیدواری کرد: در کوتاه مدت بتوانیم مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را برطرف کنیم.

اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر، ۸۴۰ معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال و حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی، صنعتی‌ترین استان کشور است.

خاطرات شما از سفر به معاون استاندار اصفهان: اصلاح نرخ برق برای فعالان اقتصادی ضروری است نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.