طرح هادی ۲۴۰ روستای استان اردبیل نیاز به بازنگری دارد

طرح هادی ۲۴۰ روستای استان اردبیل نیاز به بازنگری دارد

497

طرح هادی ۲۴۰ روستای استان اردبیل نیاز به بازنگری دارد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: تاکنون طرح هادی در ۴۷۰ روستای استان به اجرا درآمده و پس از گذشت ۱۰ سال طرح هادی ۲۴۰ مورد ...

طرح هادی ۲۴۰ روستای استان اردبیل نیاز به بازنگری دارد

اردبیل- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اعلام کرد: تاکنون طرح هادی در ۴۷۰ روستای استان به اجرا درآمده و پس از گذشت ۱۰ سال طرح هادی ۲۴۰ مورد از روستاهای این استان نیاز به بازنگری دارد.

فرهاد سبحانی روز سه‌شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با اشاره به انجام بازنگری ۲۵۰ طرح هادی روستایی استان گفت: توسعه و عمران روستایی امری مستمر بوده و بدون بازنگری و اجرای کامل طرح هادی، نیازهای عمران بافت مسکونی روستایی قابل رفع نیست.

وی از اجرای طرح هادی در ۴۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: طرح هادی تاکنون در ۴۷۰ روستای استان اردبیل به اجرا در آمده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهارکرد: در همین روستاها هم طرح هادی به شکل کامل اجرا نشده و نیاز به تکمیل و اجرای مستمر بر اساس نیازهای روز و نیز تعمیر ابنیه و فعالیت عمرانی اجرا شده با همکاری دهیاری‌ها دارد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی استان اردبیل در زمینه اجرای طرح هادی گفت: از طریق اعتبارات و اقدامات مشترک بنیاد مسکن و دهیاری‌ها، اجرای طرح هادی در سطح روستاهای این استان شتاب گرفته است.

سبحانی همچنین از تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل و حتی تعدادی از روستاهای زیر ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول چهار دهه فعالیت، ضمن مطالعه و تهیه طرح هادی برای تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار شامل بیش از یک‌هزار روستا و حدود ۵۰ مورد روستای زیر ۲۰ خانوار، خدمات ارزنده‌ای را در زمینه عمران روستایی انجام داده است.

بر اساس آمارهای موجود از مجموع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۶۱۰ نفر جمعیت استان اردبیل، ۴۴۸ هزار و ۵۵۴ نفر در هزار و ۸۵۹ روستای این خطه سکونت دارند.

خاطرات شما از سفر به طرح هادی ۲۴۰ روستای استان اردبیل نیاز به بازنگری دارد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.