راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می‌شود

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می‌شود

504

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از تسهیل و مناسب‌سازی راه‌های دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط خبر داد....

راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می‌شود

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار مغان از تسهیل و مناسب‌سازی راه‌های دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط خبر داد.

حسن قبادی روز سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهارداشت: اجرای پروژه‌های مختلف از جمله شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین بخش کشاورزی این شهرستان مرزی را رونق بیشتری خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های بخش آب و کشاورزی بیله‌سوار گفت: اجرای پروژه‌های بخش آب در سطح شهرستان چشمگیر است و با به نتیجه رسیدن آن شاهد شکوفایی در توسعه کشاورزی منطقه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل نیز در این نشست به ظرفیت‌های کشاورزی شهرستان بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: کانال مغان ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و توسعه آن دارد که لازم است در فصل زراعی برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.

عباس جنگی مرنی با اشاره به اجرای پروژه بزرگ آبیاری و زهکشی خداآفرین در شهرستان‌های شمالی استان افزود: با تامین مالی این پروژه در آینده تحول بزرگی در بخش توسعه کشاورزی منطقه را شاهد خواهیم بود.

وی زمین‌های زراعی شهرستان بیله‌سوار را زرخیز دانست و گفت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و اجرای مناسب پروژه‌های بخش آب و کشاورزی می‌توان شاهد توسعه شهرستان بود.

جنگی‌ مرنی همچنین بر لزوم پرداخت حق و حقوق کشاورزان منطقه مغان در طی سالیان اخیر در بحث احداث شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین تاکید کرد و افزود: وزارت نیرو در حد توان خود از تضییع هرگونه حق و حقوق مردم جلوگیری کرده و عملکرد مناسبی از خود نشان داده است.

خاطرات شما از سفر به راه دسترسی عشایر مغان به اراضی کشاورزی تسهیل می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.