جدال شهرداری ارومیه و فولاد اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم

جدال شهرداری ارومیه و فولاد اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم

563

جدال شهرداری ارومیه و فولاد اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار عقب افتاده از هفته هفتم لیگ برتر کشور فردا، چهارشنبه میهمان تیم فولاد سپاهان اصفهان است....

جدال شهرداری ارومیه و فولاد اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار عقب افتاده از هفته هفتم لیگ برتر کشور فردا، چهارشنبه میهمان تیم فولاد سپاهان اصفهان است.

دیدار تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و فولاد سپاهان اصفهان قرار بود روز ۲۹ آبان به میزبانی اصفهان برگزار شود که در آن زمان لغو شد؛ ۲ تیم از ساعت ۱۶ فردا، چهارشنبه در سالن شهدای مخابرات این شهر به مصاف هم می‌روند. 

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با یک بازی کمتر نسبت به رقبا ۱۶ امتیاز از ۹ دیدار خود اندوخته و در رده ششم جدول قرار دارد و تیم فولاد سپاهان اصفهان با کسب ۲۱ امتیاز در رده چهارم است.

مسعود ذوقی با کمک امید فولادی‌وند قضاوت این دیدار را بر عهده دارند و محمدحسن خوشدل و نادر انصاری ناظران سازمان لیگ فدراسیون در این مسابقه هستند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز یکشنبه گذشته، در دیداری معوقه از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر کشور و در یک بازی خانگی به پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل تیم شهداب یزد رسید.

شهرداری ارومیه به تازگی با جذب پیمان اکبری به عنوان سرمربی، پوریا فیاضی در پست قدرتی‌زن و علیرضا بهبودی در نقش پاسور از آمادگی بیشتر و بهتری برای حضور در ادامه لیگ برتر برخوردار است.

برگزاری رقابت‌های لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک ، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.

دیدارهای مراحل رفت و برگشت بر اساس برنامه ارائه شده از سوی سازمان لیگ، در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد و روز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه، به پایان می‌رسد.

در پایان مرحله مقدماتی (دور رفت و برگشت) تیم‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند و هشت تیم برتر نیز به مرحله پلی‌آف لیگ برتر صعود خواهند کرد.

خاطرات شما از سفر به جدال شهرداری ارومیه و فولاد اصفهان در دیدار معوقه هفته هفتم نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.