بهره‌برداری از ۲۵۳۳ طرح در برق تبریز

بهره‌برداری از ۲۵۳۳ طرح در برق تبریز

659

بهره‌برداری از ۲۵۳۳ طرح در برق تبریز

تبریز- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۵۳۳ طرح به ارزش ۹۴۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال توسط این شرکت اجرا و بهره بردا...

بهره‌برداری از ۲۵۳۳ طرح در برق تبریز

تبریز- ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اعلام کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۵۳۳ طرح به ارزش ۹۴۰ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال توسط این شرکت اجرا و بهره برداری شده است.

عادل کاظمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح پروژه‌های در حال اجرا و خاتمه یافته‌ شرکت برق اظهار داشت: طی ۱۰ ماه ابتدایی سال‌جاری، یک‌هزار و ۵۵۲ پروژه در بخش توزیع برق و انرژی به ارزش ۷۰۳ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال توسط شرکت خاتمه یافته و به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین ۹۸۱ پروژه‌ در بخش نیرورسانی و اهدایی برق و انرژی به ارزش ۲۳۷ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال خاتمه یافته و به بهره‌برداری رسیده است.

کاظمی اعلام کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز در حال حاضر ۶۹۹ پروژه به ارزش ۵۱۸ میلیارد و ۷۶ میلیون ریال در دست اجرا دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز افزود: مجموع کل پروژه‌های شرکت در سال‌جاری ۳ هزار و ۲۳۲ مورد به ارزش یک‌هزار و ۵۰۸ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ‌است.

خاطرات شما از سفر به بهره‌برداری از ۲۵۳۳ طرح در برق تبریز نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.