فرماندار شمیرانات: مشاوران مدارس نقش پلیس را ایفا نکنند

فرماندار شمیرانات: مشاوران مدارس نقش پلیس را ایفا نکنند

417

فرماندار شمیرانات: مشاوران مدارس نقش پلیس را ایفا نکنند

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات تأکید کرد: کارشناسان مشاور مدارس نباید نقش پلیس را ایفا کنید و فقط باید همراز، راهنما و حامی دانش آموزان آسیب دیده و در معرض آسی...

فرماندار شمیرانات: مشاوران مدارس نقش پلیس را ایفا نکنند

تهران- ایرنا- فرماندار شمیرانات تأکید کرد: کارشناسان مشاور مدارس نباید نقش پلیس را ایفا کنید و فقط باید همراز، راهنما و حامی دانش آموزان آسیب دیده و در معرض آسیب باشند.

سیاوش شهریور روز سه شنبه در نشست با مشاورانی اعزامی به مدارس شهرستان با بیان اینکه باید مورد اعتماد و راز نگه دار باشند افزود: در زندگی شخصی دانش آموزان ورود نکنید تا احساس ناامنی نداشته باشند؛ حریم خصوصی یک واقعیت است و حرمت دارد باید به آن احترام بگذارید.

این مقام مسئول تصریح کرد: دانش آموزان ما بویژه دختران در تمام برش های سنی باید مهات های زندگی، سواد نه گفتن، توانمند شدن و عنصر عشق و محبت را آموزش ببینند تا بتوانند در مواجهه با مشکلات زندگی با دانش و علم برخورد کرده و تصمیم بگیرند.

فرماندار شمیرانات گفت: امروز دیگر نگاه سلبی و توبیخی نه تنها کارساز نیست بلکه می تواند آسیب زا و بحران آفرین هم باشد لذا مشاوران باید روشن فکر باشند، مطالعه کنند و با آگاهی و تسلط بر شرایط جامعه اقدام کنند.

شهریور اذعان داشت: مدارس و دانش آموزان هر منطقه مشکلات خاص خود را دارند؛ این امر می طلبد مشاوران مسأله محور گام بردارند و پس از ریشه یابی معضلات، راهیابی کنند.

شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران (منطقه یک و شمال و شرق منطقه دو تهران) و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

خاطرات شما از سفر به فرماندار شمیرانات: مشاوران مدارس نقش پلیس را ایفا نکنند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.