کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

731

کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا، تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره گرگان و رشد ۱۱۵ درصدی تولید وش پنبه در گلستان از جمله خبرهای کوتاه امروز...

کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا، تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره گرگان و رشد ۱۱۵ درصدی تولید وش پنبه در گلستان از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است .

رییس پلیس آق قلا گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی هدفمند به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو ۲ تن ماهی قاچاق کشف شد.

**

دبیر انجمن صنفی صنایع پنبه پاک کنی گلستان گفت: کشاورزان این استان از ۱۷ هزار و ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت پنبه، ۳۳ هزار تن وش تولید کردند که نسبت به سال زراعی گذشته ۱۱۵ درصد بیشتر است.

**

رییس کل دادگستری گلستان گفت: تعیین تکلیف و بررسی اراضی منطقه جنگلی النگدره گرگان در کمیته سه جانبه دادگستری، منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان آغاز شده تا راه دست اندازی سودجویان به اراضی این منطقه برای همیشه مسدود شود.

**

فرماندار آق قلا از معرفی هفت هزار و ۱۲۳ پرونده متقاضیان مناطق سیل زده این شهرستان به بانک های عامل خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۸۲۰ پرونده احداثی، سه هزار و ۱۵۰ پرونده تعمیری و دو هزار و ۱۵۳ پرونده متقاضیان معیشتی آق قلا برای برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل قلا معرفی شد.

**

مدیر کل انتقال خون گلستان گفت: مردم این استان با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون ۳۰۰ واحد خون برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا کردند.

**

بیست و ششمین شماره فصلنامه فرهنگی و پژوهشی "فرهنگ گلستان" با هدف حمایت از پژوهش‌های بومی و غیربومی منتشر شد.

**

نمایشگاه آثار صنایع‌دستی هنرمندان استان گلستان در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برپا شد.

** رییس اداره کنترل سیلاب و آبخوان‌داری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای اقدامات آبخیزداری در نظر گرفته شده که با صرف آن، پروژه های آبخیزداری گلستان به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد رسید.

خاطرات شما از سفر به کشف ماهی قاچاق در آق‌قلا و چند خبر کوتاه از گلستان نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.