دوره آموزشی مدیریت سوانح و بلایا در فریدن آغاز شد

دوره آموزشی مدیریت سوانح و بلایا در فریدن آغاز شد

445

دوره آموزشی مدیریت سوانح و بلایا در فریدن آغاز شد

اصفهان - ایرنا - چهارمین دوره آموزشی مدیریت بحران با عنوان مدیریت جامع سوانح و بلایا با حضور مدیران شهرستان‌های غربی استان اصفهان در شهرستان فریدن آغاز شد....

دوره آموزشی مدیریت سوانح و بلایا در فریدن آغاز شد

اصفهان - ایرنا - چهارمین دوره آموزشی مدیریت بحران با عنوان مدیریت جامع سوانح و بلایا با حضور مدیران شهرستان‌های غربی استان اصفهان در شهرستان فریدن آغاز شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این دوره با هدف بازآموزی و تمرین ستادی در پیشگیری و کنترل حوادث متناسب با تشریح و بررسی وظایف هر بخش در قانون مدیریت بحران برگزار شده است. منصور شیشه فروش افزود: در این دوره  ۱۸۰ نفر از مدیران عضو ستادهای پیشگیری و عملیات پاسخ به بحران هفت شهرستان منطقه غرب استان حضور دارند. وی یاد آور شد:  این دوره به مدت یک روز و با حضور مدیران شهرستان‌های فریدن، خوانسار، چادگان، گلپایگان، فریدونشهر، بویین میاندشت و تیران و کرون در حال برگزاری است. شیشه فروش خاطرنشان کرد: سناریوهای عملیاتی پیشگیری و کنترل حوادث و مخاطرات جوی، سیل، زلزله، فرونشست زمین، گرد و غبار، آلودگی هوا، حریق، تصادفات جاده ای، بارش برف و تگرگ و سرمازدگی توسط استادان دانشگاه به مدیران حاضر ارایه می شود. شهرستان ۴۹ هزار نفری فریدن با ۲ شهر و ۲۸ روستا در فاصله نزدیک به ۱۴۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.ایران جزو ۱۰ کشور بلاخیز جهان به شمار می‌رود و این بلایای طبیعی و پدافند غیرعامل را باید از موضوع‌های اصلی در زندگی کنونی قلمداد کرد. ۴۳ بلای طبیعی و انسان‌ساز در جهان شناخته شده که ۳۵ مورد آن در ایران رخ می‌دهد.

خاطرات شما از سفر به دوره آموزشی مدیریت سوانح و بلایا در فریدن آغاز شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.