وحدت و همدلی موجود در جامعه ثمره خون شهداست

وحدت و همدلی موجود در جامعه ثمره خون شهداست

458

وحدت و همدلی موجود در جامعه ثمره خون شهداست

تبریز- ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فضای وحدت و همدلی که پس از شهادت سردار مقاومت در سراسر کشور ایجاد شده است، گفت: زندگی و شهادت سردار سلیمانی ب...

وحدت و همدلی موجود در جامعه ثمره خون شهداست

تبریز- ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فضای وحدت و همدلی که پس از شهادت سردار مقاومت در سراسر کشور ایجاد شده است، گفت: زندگی و شهادت سردار سلیمانی برای مردم ایران پرخیر و برکت بود.

محمدرضا پورمحمدی روز سه شنبه در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، افزود: هرچند همه ما در غم از دست دادن سردار سلیمانی، سوگوار هستیم و مردم ایران در این مصیبت خون می‌گریند، اما شأن و منزلت سردار سلیمانی جز شهادت نبود و او به آرزوی خود رسید. وی خاطرنشان کرد: این روزها، روحیه وحدت، همدلی، صمیمیت و بازگشت به آرمان‌های امام و رهبری در جامعه موج می‌زند که از برکات شهادت این مرد بزرگ الهی است. استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه صیانت از خون شهدا وظیفه همگانی است، افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارد. وی با تأکید بر اینکه دشمنان با تمام توان به دنبال هجمه به آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، افزود: هرچه از دفاع مقدس فاصله می‌گیریم تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید بیشتر شود و نسل‌های جدید با این فرهنگ آشنا شوند.

 پورمحمدی همچنین بر تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تأکید کرد و گفت: این پروژه تنها یک موزه نیست، بلکه نماد ارزش‌های ماست و همه دستگاه‌های مسوول برای تکمیل و بهره‌برداری از آن باید اهتمام کنند. مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و عملکرد این بنیاد ارائه کرد. در این جلسه همچنین مسائل و مشکلات پروژه باغ‌موزه دفاع مقدس بررسی شد.  

خاطرات شما از سفر به وحدت و همدلی موجود در جامعه ثمره خون شهداست نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.