کارگاه تصویرسازی به مناسبت روز غزه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

کارگاه تصویرسازی به مناسبت روز غزه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

487

کارگاه تصویرسازی به مناسبت روز غزه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

تهران-ایرنا-فرهنگسرای ملل به مناسبت فرارسیدن روز ملی غزه، ویژه‌ برنامه «مقاومت غزه» را با اجرای کارگاه هنری تصویرسازی، شب شعر و نمایشگاه شب شعر از ۲۷ دی تا ۸ به...

کارگاه تصویرسازی به مناسبت روز غزه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود

تهران-ایرنا-فرهنگسرای ملل به مناسبت فرارسیدن روز ملی غزه، ویژه‌ برنامه «مقاومت غزه» را با اجرای کارگاه هنری تصویرسازی، شب شعر و نمایشگاه شب شعر از ۲۷ دی تا ۸ بهمن برگزار می‌کند.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر فرهنگی هنری منطقه یک و رئیس فرهنگسرای ملل گفت: ویژه‌ برنامه گرامیداشت «روز ملی غزه» با هدف محکوم‌کردن جنایات آمریکا و اسرائیل و نمایش مقاومت مردم مظلوم غزه در دو بخش هنرهای تجسمی و ادبیات در فرهنگسراهای ملل و انقلاب اسلامی با مشارکت فرهنگسرای مترو برگزار می‌شود.

محمدجواد حیدری‌ پور افزود: کارگاه هنری تصویرسازی با حضور بیش از ۲۰ نفر از هنرمندان رشته گرافیک روز جمعه ۲۷ دی از ساعت ۹ تا ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین آثار منتخب این هنرمندان به مدت یک هفته در ایستگاه مترو شهید بهشتی به نمایش گذاشته می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ملل اظهارداشت: رونمایی از مجله الکترونیکی «فتیه الاقصی» با حضور شخصیت‌های بین‌المللی، فرهنگی و سیاسی ۲۸ دی از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در این فرهنگسرا برگزار می‌شود.

حیدری‌پور افزود: در بخش ادبیات نیز شب شعر بین‌المللی با محوریت مقاومت و بخش ویژه بزرگداشت شهید سردار قاسم سلیمانی با حضور جمعی از شاعران آیینی از ساعت ۱۵:۳۰تا ۱۷:۳۰ در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رئیس فرهنگسرای ملل بیان کرد: نمایشگاه کاریکاتور آثار بین‌المللی هنرمندان کاریکاتور با موضوع غزه از ۲۹ دی تا ۸ بهمن در ایستگاه مترو تجریش به نمایش گذاشته می‌شود.

فرهنگسرای ملل در قیطریه، بوستان قیطریه واقع شده است.

روز غزه مانند روز جهانی قدس فرصتی است که فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد، به دلیل سرپوش گذاشتن رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی و  حماسه آفرینی مردم مظلوم غزه در دفاع از سرزمینشان ۲۹ دی ماه با نام روز ملی غزه نامگذاری شده است.

خاطرات شما از سفر به کارگاه تصویرسازی به مناسبت روز غزه در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.