دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

436

دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

تهران _ ایرنا _ جانشین مسئول و سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از فوت دو کارگر افغانستانی در اثر سقوط در چاه خبر داد....

دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند

تهران _ ایرنا _ جانشین مسئول و سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دماوند از فوت دو کارگر افغانستانی در اثر سقوط در چاه خبر داد.

 محمد علیپور در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهارداشت: عصر چهارشنبه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان دماوندی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دماوند مبنی بر سقوط دو کارگر افغانستانی در چاه در منطقه اصطلک و درخواست کمک برای نجات این افراد، بلافاصله گروه عملیات نجات آتش نشانی دماوند همراه دو دستگاه خودرو پیکاپ فرماندهی و ایسوزو نجات، متشکل از ۶ نفر به محل حادثه اعزام شدند. 

وی با بیان اینکه در این عملیات نیروهای انتظامی و اورژانس نیز حضور داشتند، ادامه داد: پس از حضور در محل و بررسی وضعیت حادثه، با استفاده از حداکثر تجهیزات تخصصی نجات چاه به عمق ۳۸ متری برای نجات دو کارگر فراهم شد و پس از چهارساعت تلاش بی وقفه با استفاده از همه توان، عملیات انتقال کارگران طی دو مرحله انجام شد.

 علیپور افزود: متاسفانه با وجود تلاش های بسیار و عملکرد به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵، به دلیل جراحت سنگین و ضربه شدید وارد شده، هر دو کارگران در بیمارستان جان خود را از دست دادند. 

وی از کارفرمایان و پیمانکاران عمرانی و ساختمانی خواست ضمن رعایت مسائل ایمنی با مراجعه به آتش نشانی دماوند نسبت به تامین ایمنی محل فعالیت و کار خود برابر دستورالعمل های موجود اقدام نمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.‌

خاطرات شما از سفر به دو کارگر در دماوند بر اثر سقوط در چاه جان باختند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.