شهدای مقاومت روحیه استکبارستیزی را در منطقه تقویت کردند

شهدای مقاومت روحیه استکبارستیزی را در منطقه تقویت کردند

406

شهدای مقاومت روحیه استکبارستیزی را در منطقه تقویت کردند

کاشان- ایرنا- امام‌جمعه موقت اردستان گفت: شهدای مقاومت با نثار خون خود، این کار بزرگ را انجام دادند و روحیه بلند استقامت و استکبارستیزی را در بین مردم ایران و م...

شهدای مقاومت روحیه استکبارستیزی را در منطقه تقویت کردند

کاشان- ایرنا- امام‌جمعه موقت اردستان گفت: شهدای مقاومت با نثار خون خود، این کار بزرگ را انجام دادند و روحیه بلند استقامت و استکبارستیزی را در بین مردم ایران و منطقه تقویت کردند.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی سه‌شنبه شب در آیین شام غربیان شهدای مقاومت در مسجد امام صادق (ع) اردستان بیان کرد: مردم ایران از پیر و جوان اعلام کردند که آمادگی دارند با دشمن جنایتکار به رویارویی بپردازند و این روحیه با دمیده شدن خون شهدا در رگ‌های آنها به وجود آمد.

وی افزود: حضور عاشقانه و تجمع چندین میلیونی مردم در آیین‌های مختلف مرتبط با شهدا در سراسر کشور با وجود همه مشکلات موجود، نشان دهنده عظمت و علاقه مردم به شهداست و به عنوان بزرگ‌ترین رفراندوم مردمی به شمار می‌آید.

امام‌جمعه موقت اردستان تاکید کرد: نظام اسلامی برای حرکت ضد آمریکا نیاز به این حضور و روحیه استکبارستیزی مردم داشت که به برکت خون رزمندگان جبهه مقاومت به وجود آمد و امروز باید دنیا ببیند اینها مردم ایران هستند، نه کسانی که خانه و اموال مردم و بیت‌المال را به آتش کشیدند.

وی اضافه کرد: آمریکا با این جنایت نشان داد که انسان‌های ضعیفی هستند و اشتباه دونالد ترامپ مانند جنایت یزید بود و حال آماده باشد و ببیند خون این شهدا چه حرکتی را در سراسر عالم به وجود خواهد آورد و بنیان جنایتکاران را برخواهد کند.

موسوی تصریح کرد: مردم انقلابی و عزادار ایران و جبهه مقاومت منتظر اقدام قاطع و کوبنده مسوولان ضد حکومت جنایتکار آمریکا و ترامپ دیوانه هستند و گام نخست آن خروج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه است.

وی اظهار کرد: دشمن در وحشت و هراس است و عقب‌نشینی یک هزار کیلومتری نظامیان آنها از خلیج فارس نشان دهنده همین موضوع است و باید دنیا بداند امروز ما تعیین‌کننده اقدام هستیم و آمریکا منتظر واکنش کوبنده ماست و امیدواریم در آینده نه‌چندان دور فلسطین نیز آزاد شود.

امام‌جمعه موقت اردستان تشریح کرد: یکی از درس‌های بزرگ شهادت سردار سلیمانی، ایجاد وحدت در جامعه و بین گروه‌ها و جناح‌های مختلف کشور بود که امروز به وجود آمده است اما باید آن را حفظ کرد و در انتخابات نیز به نمایش گذاشت.

وی افزود: امروز اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و سایر گروه‌ها و اندیشه‌های سیاسی باید آن را در کشور رعایت کنند و رهروی شهدا باشند و بدانند خلاف آن خواست دشمن است.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت، بامداد جمعه ۱۳ دی‌ماه، در حمله پهبادی نیروهای آمریکایی به دستور دونالد ترامپ، در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه‌ای، رهبری معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

خاطرات شما از سفر به شهدای مقاومت روحیه استکبارستیزی را در منطقه تقویت کردند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.