شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد

شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد

542

شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد

شهرری - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان ری گفت: شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد و مردم خواستار انتقام از اقدام تروریستی و ناجوانمردانه آمریک...

شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد

شهرری - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان ری گفت: شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد و مردم خواستار انتقام از اقدام تروریستی و ناجوانمردانه آمریکا هستند.

رسول جلالی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهیدان وحید زمانی نیا و مصطفی محمدمیرزایی از شهیدان مقاومت در شهرری اظهار داشت: ترامپ در ظاهر مدعی دفاع از حقوق بشر و دلسوز است اما با اقدام تروریستی خود در شهادت سپهبد سلیمانی و همرزمانش نشان داد که او یک فرد جانی و دشمن ملت ایران است.

وی تصریح کرد: ملت ایران هرگز فریب سخنان و ادعاهای ترامپ و همدستانش را نمی خورند و چهره واقعی او را بیشتر از قبل شناخته اند.

رییس دادگستری شهرستان ری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) است، گفت: خون شهدا موجب دوام و بقای انقلاب اسلامی شده و هیچ گونه توطئه و ترفندی از سوی دشمنان تاثیری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تحریم ها نشان داد که ترامپ نه تنها دلسوز ملت ایران نیست بلکه بغض و کینه ای دیرینه دارد، گفت: جوانان امروز تداوم دهندگان راه شهدا هستند و هرگز فریب دشمنان به ظاهر دلسوز را نمی خورند.

به گزارش ایرنا، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

شهید «وحید زمانی نیا» متولد سال ۱۳۷۱ و ساکن خیابان ۲۴ متری شهرری بود که به تازگی( ۲ ماه) متاهل شده بود.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری نیز از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳دی ماه ۹۸ در یک عملیات به شهادت رسید.

خاطرات شما از سفر به شهادت سلیمانی موجب خشم و انزجار ملت ایران از ترامپ شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.