آیت الله دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد

آیت الله دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد

534

آیت الله دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد

اراک - ایرنا - آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی مردم مومن و شهید پرور این استان را به حضور پر شور در ...

آیت الله دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد

اراک - ایرنا - آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پیامی مردم مومن و شهید پرور این استان را به حضور پر شور در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» در مصلی بیت‌المقدس اراک دعوت کرد.

در این پیام که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: از عموم ملت همیشه در صحنه استان مرکزی دعوت می‌شود به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و یارانش و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر معظم فرزانه انقلاب در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی که  امروز(سه شنبه) همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود، حضور پیدا کرده و یکبار دیگر عشق و علاقه خود را به این سردار سرافراز و آرمان‌های انقلاب اسلامی فریاد بزنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در پیام خود افزوده است: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست و جنایتکار آمریکا، قلوب مردم ولایتمدار، انقلابی و مومن ایران اسلامی و سایر آزادی خواهان جبهه‌های مقاومت جهان اسلام را جریحه دار کرد و سبب انسجام، وحدت و تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات ارزنده و حیاتی سردار شهید سلیمانی به ملت ایران، کشورهای منطقه و جهان اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست و بدون شک امنیت امروز کشور مرهون خون پاک مجاهدت‌های خالصانه و شجاعانه سردار پرافتخار اسلام است که در خط مقدم جهاد و مقاومت به عنوان پرچم‌دار عزت اسلام و ایران، رمز ایستادگی و وفاداری را به همگان آموخت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:  دشمنان نظام اسلامی و در صدر آنها استکبار جهانی گمان می‌کنند که با شهادت سردار سلیمانی پرچم جبهه مقاومت بر زمین می‌ماند، در صورتی که راه سترگ ایثار و مقاومت این سردار رشید اسلام و مجاهد خستگی ناپذیر در جبهه مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت بیشتر امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

بامداد روز جمعه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

خاطرات شما از سفر به آیت الله دری نجف آبادی مردم را به حضور در آیین گرامیداشت سردار سلیمانی دعوت کرد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.