خشم توام با حزن و اندوه مردم شرق گیلان از ترور سردار دل ها

خشم توام با حزن و اندوه مردم شرق گیلان از ترور سردار دل ها

520

خشم توام با حزن و اندوه مردم شرق گیلان از ترور سردار دل ها

لاهیجان - ایرنا - ترور ناجوانمردانه سپهبدشهید قاسم سلیمانی با شعله ور کردن آتش انتقام مردم لاهیجان و شرق گیلان، آنان را به شدت خشمگین و سوگوار کرده است....

خشم توام با حزن و اندوه مردم شرق گیلان از ترور سردار دل ها

لاهیجان - ایرنا - ترور ناجوانمردانه سپهبدشهید قاسم سلیمانی با شعله ور کردن آتش انتقام مردم لاهیجان و شرق گیلان، آنان را به شدت خشمگین و سوگوار کرده است.

مردم این خطه از روز جمعه چون مردم دیگر مناطق ایران اسلامی به سوگ این فرمانده شجاع و یادگار ارزشمند دوران دفاع مقدس و سکاندار برجسته جبهه مقاومت نشسته اند و  شهرها و روستاهای شرق گیلان در هاله ای از خشم توام با غم و اندوه فرو رفته است.

مردم با شرکت در آیین های بزرگداشت این فرمانده آزاده و شجاع پیوند ناگسستنی خود با او را ثبت کردند و تصاویر او را بر سر در خانه ها، مغازه ها و نیز بر روی خودروهای خود نصب کردند.

مردم این خطه از گیلان با برگزاری آیین های مختلف عزاداری و سوگواری در مساجد، بقاع متبرکه و تکایا از مجاهدت ها و تلاش های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در برقراری امنیت و دفاع از کشور قدردانی نمودند مراسمی که همچنان با شدت بیشتری در این منطقه ادامه دارد.

با اعلام خبر شهادت سردار سرافراز ایران اسلامی در حمله جنایتکارانه آمریکا در آغازین ساعات روز جمعه مردم شهرهای رودسر، لنگرود، لاهیجان و سیاهکل به صحنه آمدند و با راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا، اسرائیل و آل سعود خشم خود را از این ترور ناجوانمردانه فریاد زدند.

مردم گیلان حضور و سخنان سردار سلیمانی در مراسم چهلم شهید مرتضی حسین پور یکی از یارانش  در سال ۹۶در شلمان را هرگز از یاد نمی برند که در این مراسم جمله تاریخی و معروف پایان دوران داعش را برای اولین بار اعلام کرد.

فضای مجازی مملو از دلنوشته ها و اطلاعیه های مختلفی است که از سوی مسوولان، مقامات، امامان جمعه و مردم در بیان عشق و ارادت شان به سردار دلها نوشته شده است.

اجتماعات بزرگ عزاداری ارادتمندان سپهبد شهید پاسدار حاج قاسم سلیمانی همچنان در  شهرها و روستاهای شهرستان های سیاهکل، لاهیجان، لنگرود و رودسر ادامه دارد.

خاطرات شما از سفر به خشم توام با حزن و اندوه مردم شرق گیلان از ترور سردار دل ها نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.