پیروزی تیم فوتبال داماش برابر رایکا بابل

پیروزی تیم فوتبال داماش برابر رایکا بابل

425

پیروزی تیم فوتبال داماش برابر رایکا بابل

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر رایکا بابل پیروز شد....

پیروزی تیم فوتبال داماش برابر رایکا بابل

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر رایکا بابل پیروز شد.

در جریان این مسابقه که عصر سه شنبه در رشت برگزار شد، تیم فوتبال داماش گیلان با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال رایکا بابل به پیروزی دست یافت تا اولین دیدارش را در دور برگشت این رقابت ها با پیروزی به اتمام برساند.

این دیدار از هفته هیجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت در یک هوای آفتابی و در حضور حدود دو هزار تماشاگر برگزار شد.

در جریان این بازی و در نیمه اول، تیم داماش با حمایت طرفدارانش و تسلطی که بر بازی داشت در همان دقایق اول موفق به گلزنی شد که آزاد جعفرزاده بازیکن این تیم در دقیقه ۱۲ اولین گل تیم داماش را به ثمر رساند.

اما پس از این گل، تیم رایکا بابل برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه داماش انجام داد تا در نهایت در دقیقه ۱۸ توسط امیرحسین یحیی زاده به گل دست یافت تا نیمه اول این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم داماش که از حمایت طرفدارانش برخوردار بود، حملات متعددی را انجام داد و در دقیقه ۵۸ نیز توسط میعاد یزدانی به دومین گل خود دست یافت تا در نهایت این دیدار را با نتیجه دو بر یک به سود خود به اتمام رساند.

تیم فوتبال داماش با ترکیب ایمان صادقی، آزاد جعفرزاده، کنعان طاهرنژاد، محمد رستمی، سعید طالبی، میعاد یزدانی، مهدی نظرمحمدپناه، معراج پورتقی، میثم پسندیده و محمد مختاری و با سرمربیگری مازیار ربیعی فر به مصاف تیم رایکا بابل رفت.  

تیم رایکا بابل نیز با ترکیب سعید ابراهیم پور، امید سلطانی، سیدجواد شفیعی، میلاد باقری، کریم احمدی، محسن آقایی، محمدجواد مرزودی، سعید حیدری، امین رضایی قلعه، امیرحسین یحیی زاده و رضا نبی زاده و با سرمربیگری علی نظرمحمدی به مصاف رایکا بابل رفت.

قضاوت این دیدار را فرزاد منصوری با کمک های هیوا بهمنی و هیمن نوربخش برعهده داشتند که در جریان این مسابقه امید سلطانی از تیم فوتبال رایکا بابل کارت زرد دریافت کرد و همچنین کریم احمدی دیگر بازیکن این تیم نیز در دقایق تلف شده این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

پیش از این دیدار و تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش گیلان با کسب ۲۵ امتیاز در مکان هشتم و تیم رایکا بابل با کسب ۱۳ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

خاطرات شما از سفر به پیروزی تیم فوتبال داماش برابر رایکا بابل نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.