سردار سلیمانی نقش کلیدی در نهضت بیداری جهان اسلام داشت

سردار سلیمانی نقش کلیدی در نهضت بیداری جهان اسلام داشت

495

سردار سلیمانی نقش کلیدی در نهضت بیداری جهان اسلام داشت

گرگان - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثر و کلیدی در تشکیل نهضت بیداری جهان اسلام و ایجاد جبهه مقاومت ...

سردار سلیمانی نقش کلیدی در نهضت بیداری جهان اسلام داشت

گرگان - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نقش موثر و کلیدی در تشکیل نهضت بیداری جهان اسلام و ایجاد جبهه مقاومت در منطقه علیه توطئه دشمنان داشت.

سردار علی ملک‌شاهکویی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان اظهار داشت: در نتیجه تلاش های این شهید، فلسطین، لبنان، سوریه و عراق در قالب جبهه مقاومت به بالندگی رسیده و آماده مقابله با دشمنان اسلام هستند.

وی بیان کرد: مسلمانان و مردم آزادیخواه دنیا هرگز خدمات حاج قاسم سلیمانی را در به وجود آوردن اتحاد مردم مسلمان منطقه و پیروزی بر دشمنان از جمله داعش فراموش نکرده و راهش را الگوی خود برای هوشیاری و مقابله با دشمنان قرار خواهند داد.

سردار ملک شاهکویی تبعیت از ولایت فقیه، هوشمندی، مردم داری و ساده زیستی را از جمله ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد.

وی ضمن "احمقانه" خطاب کردن تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان در اهواز، مشهد، تهران و قم و کرمان، پیوند دو ملت ایران و عراق را مستحکم تر کرد.

در این مراسم معنوی که فرهنگیان و دانش آموزان شهر گرگان مرکز استان گلستان حضور داشتند با قرائت کلام الله مجید، یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش گرامی داشته شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

خاطرات شما از سفر به سردار سلیمانی نقش کلیدی در نهضت بیداری جهان اسلام داشت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.