سراب پرده چاهی

228

سراب پرده چاهی

[[سراب پرده چاهی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان ایران است. در اهالی این روستا از سه تیره از ایل بیرانوند می باشند که در دوستی ...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای سراب پرده چاهی

سراب پرده چاهی

[[سراب پرده چاهی، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان خرم‌آباد در استان لرستان ایران است. در اهالی این روستا از سه تیره از ایل بیرانوند می باشند که در دوستی و محبت و همدلی کنار هم زندگی می نمایند و اکثرا به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستن، وبعد از ۷۰سال زندگی مسالمت آمیز با هم ارتباطات فامیلی زیادی دارند و به عبارتی دایی خواهرزاده هم میباشند، خواهشا بخاطر اصالت واحترام بزرگان روستا از گذاشتن متن های غرض ورزانه خودداری نمایید،]]

جمعیت

اکثر جمعیت روستا از طایفه کر وپیرداده و شمس الدین می باشند، و اکثرا به کشت زعفران، باغداری، ودامداری و کشت دیم جو وگندم مشغولند.

جستارهای وابسته

  • فهرست روستاهای ایران

منابع

  • «نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۸۵». درگاه ملی آمار ایران. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ ژانویه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱ ژانویه ۲۰۱۳.



خاطرات شما از سفر به سراب پرده چاهی نگارش خاطره

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.