لرزبن

215

لرزبن

روستای لزربن در شمال ایران و در عرض جغرافیایی ۵۰ و طول ۳۶ واقع می‌باشد از توابع شهرستان تنکابن است. محصول اصلی آن برنج و کیوی است. این روستا ۱۰۰۰ خانو...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای لرزبن

لرزبن

روستای لزربن در شمال ایران و در عرض جغرافیایی ۵۰ و طول ۳۶ واقع می‌باشد از توابع شهرستان تنکابن است. محصول اصلی آن برنج و کیوی است. این روستا ۱۰۰۰ خانوار جمعیت دارد که از اطراف به روستاهای چالکش لشتو شعیبکلایه شیرود متصل می‌باشد. این روستا یکی از قدیمی‌ترین روستاهای تنکابن می‌باشد بطوریکه یکی از قدیمی‌ترین بازارها ومدارس ابتدایی در این شهر واقع می‌باشد. هم اکنون نیز کتابخانه ای با گنجایش ۴۰۰۰جلد کتاب در این روستا دایر شده‌است.

پیوند به بیرون

وب‌نوشت لرزبن لزربن دارای ۴۰۰ خانواروبالای ۱۰۰۰ نفر جمعیت و مدرسه ابتدایی در سال ۱۳۱۳تأسیس گردیدمهمترین محصول کیوی برنج مرکبات خرمالو چای گل و گیاه می‌باشدلزربن دارای چشم‌انداز زیبایی بوده فاصله تا مرکز شهر ۱۲ کیلومتردارای طرح هادی می‌باشد در این روستا شهرک نفت فلات قاره نیز وجود دارد.

منابع

خاطرات شما از سفر به لرزبن نگارش خاطره

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.