چونچنان

268

چونچنان

چونچنان، روستایی است از توابع بخش لشت نشا شهرستان رشت در استان گیلان ایران.این روستا به فاصله یک کیلومتر از دریا در زیباکنار قرار دارد و جزء منطقه تجا...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای چونچنان

چونچنان

چونچنان، روستایی است از توابع بخش لشت نشا شهرستان رشت در استان گیلان ایران.این روستا به فاصله یک کیلومتر از دریا در زیباکنار قرار دارد و جزء منطقه تجاری آزاد بندر انزلی می‌باشد و شغل اکثر مردمان آن کشاورزی و ماهیگیری است.از محصولات کشاورزی این روستا برنج می‌باشد.این روستا هر ساله پذیرای توریست‌های بسیار زیادی از تمام نقاط کشور و همینطور کشورهای خارجه می‌باشد این روستا دارای افراد تحصیلکرده بسیاری می‌باشد و همچنین این روستا به دلیل وجود دانشگاه علوم و فنون نیروی دریایی سپاه پاسداران و به دلیل مجاورت با مجتمع آموزشی رفاهی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران ومجتمع‌های توریستی فراوان و شهرک سازی‌های متعدد اهمیت این روستا را افزایش داده است.

جمعیت

این روستا در دهستان علی‌آباد زیباکنار قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1390، جمعیت آن 1026 نفر (329خانوار) بوده‌است.

منابع

خاطرات شما از سفر به چونچنان نگارش خاطره

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.