عبدالرحیم

546

عبدالرحیم

عبدالرحیم، روستایی از توابع بخش شرا شهرستان همدان در استان همدان است. عبدالرحیم، روستایی خوش اب و هوا و پر رونق میباشد ک اهالی ان ب کشاورزی ،دا...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای عبدالرحیم

عبدالرحیم

عبدالرحیم، روستایی از توابع بخش شرا شهرستان همدان در استان همدان است.

عبدالرحیم، روستایی خوش اب و هوا و پر رونق میباشد ک اهالی ان ب کشاورزی ،دامداری،کامیون داری مشغول میباشند،درصدی از جوانان این روستا در شهرستان همدان در کارخانجات بتون سازی مشغول میباشند ک عمده کارخانجات تولیدی بتن شهرستان همدان ،بهار ،ملایر دارای صاحبانی با اصالت این روستا میباشند.

عمده تولیدات کشاورزی این روستا شامل یونجه ،گندم و جو میباشد ،طوری ک قطب تولید یونجه در استان همدان این روستا و حومه میباشد، و ب واسطه کشاورزی پررونق و دامداری و کارگاه های تولیدی مردم روستا از رفاه نسبی برخوردار هستند و میزان بیکاری در حد پایینی است

از بزرگترین و متمول ترین های خاندان های این روستا میتوان به میرزایی ، بابایی ، بزرگی ،مرادی،اشاره کرد

جمعیت

این روستا در دهستان شوردشت قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۱۷۳۸ نفر (۵۳۶خانوار) بوده‌است.

منابع

  • «نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۸۵». درگاه ملی آمار ایران. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ ژانویه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱ ژانویه ۲۰۱۳.

خاطرات شما از سفر به عبدالرحیم نگارش خاطره

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.