نرگسله

381

نرگسله

نرگسله، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دیواندره در استان کردستان ایران است. جمعیت این روستا در دهستان چهل چشمه قرار دارد و براساس...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای نرگسله

نرگسله

نرگسله، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان دیواندره در استان کردستان ایران است.

جمعیت

این روستا در دهستان چهل چشمه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۲۳ نفر (۵خانوار) بوده‌است.

منابع

  • «نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۸۵». درگاه ملی آمار ایران. بایگانی‌شده از اصلی در ۱ ژانویه ۲۰۱۳. دریافت‌شده در ۱ ژانویه ۲۰۱۳.

خاطرات شما از سفر به نرگسله نگارش خاطره

  • رفیق

    شنبه, 09 ارديبهشت 1402

    با سلام روستای نرگسله یکی از روستاهای به جرات میشه گفت بکر و دست نخورده که دارای گونه های گیاهی و جانوری متنوعی در منطقه هست که از شهرستان دیواندره 50 کیلومتر فاصله داره. جمعیت این روستا 25 نفر میشه که انسانهایی فوق العاده مهربان و مهمانوازی هستن. از کوههای معروف و دیدنی منطقه میشه به سلطان و کوه دوبرادر و کوه مسجد میرزا اشاره کرد که هر ساله گردشگران و کوهنوردان زیادی رو به خودش جذب کرده. حتماً سفر به این منطقه رو از دست ندید. من رفیق مرادی هستم اگه قصد سفر و راهنمایی به منطقه رو داشتید با کمال میل در خدمتتون هستم. 09180690519

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.