بیدشهر

299

بیدشهر

بیدشهر از توابع بخش بیدشهر، شهرستان اوز در استان فارس ایران است که با ۴٬۴۴۷ نفر جمعیت، پس از فیشور دومین روستای پرجمعیت شهرستان اوز و دوازدهمین روستای...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای بیدشهر

بیدشهر

بیدشهر از توابع بخش بیدشهر، شهرستان اوز در استان فارس ایران است که با ۴٬۴۴۷ نفر جمعیت، پس از فیشور دومین روستای پرجمعیت شهرستان اوز و دوازدهمین روستای پرجمعیت استان فارس به شمار می‌رود.کوره ، مرکز بخش بیدشهر در ٨ کیلومتری روستای بیدشهر واقع شده است.

جمعیت

این روستا در دهستان بیدشهر قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۴۱۰۰نفر ۱٠۵۶خانوار) بوده‌است.

دیدنی‌ها

  • آبشار دَروا بیدشهر: این آبشار فصلی با چشم‌اندازی زیبا پذیرای مهمانان زیادی است که از دروای کنار روستا باید گذشت و پس از طی مسافت طولانی با پیاده و گذر از مسیرهای صعب العبور به آنجا رسید. پارک بام بیدشهر نیز که معروف به استراحتگاه می باشد در شش کیلومتری این روستا میباشد که محلی برای استراحت مسافران وتفرجگاه و تفریگاه عموم میباشد.
  • دریاچه فصلی بیدشهر
  • منابع

    خاطرات شما از سفر به بیدشهر نگارش خاطره

    خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
    برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.