گریزان

200

گریزان

یک فرد گریزان ممکن است بزرگسال، کودک، خواهر و برادر، کارمند، همسالان، هم‌کیش، سیاسی یا مذهبی، یا یک کشور باشد. پسر شلاقزن، بیمار شناسایی‌شده ، یا "فرد افسرده...

با سلام خدمت شما بیننده گرامی ! اطلاعات نمایشی در زیر از ویکی پدیا جمع آوری شده و ممکن است قدیمی یا صحیح نباشند. لطفا با نشر صحیح اطلاعات ما را یاری کنید.

معرفی روستای گریزان

گریزان

یک فرد گریزان ممکن است بزرگسال، کودک، خواهر و برادر، کارمند، همسالان، هم‌کیش، سیاسی یا مذهبی، یا یک کشور باشد. پسر شلاقزن، بیمار شناسایی‌شده ، یا "فرد افسرده" اشکالی از افراد گریزان هستند.

گزیران، جدا کردن یک فرد یا گروه برای سرزنش ناشایست و در نتیجه برخورد منفی است. همچنین ممکن است (دو عمل "بهانه‌جویی" یا "فرافکنی") توسط افراد علیه افراد انجام شود (مثلاً «او این کار را کرد، نه من!»)، افراد علیه گروه‌ها (مثلاً «به خاطر همه افراد بلندقد نتوانستم چیزی ببینم»)، گروه‌ها علیه افراد (به عنوان مثال، « او دلیل برنده نشدن تیم ما بود")، و گروه‌ها در مقابل گروه‌ها.

در سطح فردی

یک تعریف پزشکی از فرد گریزان این است: فرایندی که در آن سازوکار بزرگنمایی یا جابجایی با تمرکز بر احساس‌های خصومت، پرخاشگری و سرخوردگی بستگی به میزان سرزنش روی فرد یا گروه دیگر به کار می‌رود. گریزان تاکتیک خصمانه‌ای است که اغلب برای کل گروهی از افراد بر اساس بی‌اخلاقی یا عمل غیرمنطقی تعداد کمی از افراد متعلق به آن گروه است. گریزان به تقصیر اجتماعی و تفکر قالبی مرتبط می‌شود.

منابع

خاطرات شما از سفر به گریزان نگارش خاطره

خاطره خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این روستای سفر کند.
برای نوشتن خاطره ابتدا ثبت نام کنید.