هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر بوشهر هشدار داد

هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر بوشهر هشدار داد

539

هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر بوشهر هشدار داد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به این استان از اواخر وقت فردا ( چهارشنبه) نسبت به احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی ه...

هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر بوشهر هشدار داد

بوشهر- ایرنا- مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به این استان از اواخر وقت فردا ( چهارشنبه) نسبت به احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی هشدار داده می‎شود.

فرج‌الله شکوهی‌پور روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا  با نفوذ تدریجی یک سامانه بارشی از غرب به استان بوشهر ناپایداری‌های جوی در این استان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در روز پنجشنبه در همه نقاط این استان شاهد بارش باران، رگبار و رعد و برق با احتمال ریزش تگرک و آبگرفتگی معابر عمومی خواهیم بود و روز جمعه ناپایداری‌های جوی بیشتر در نیمه جنوبی و قسمت‌های شرقی خواهد بود که احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

شکوهی‎پور ادامه داد: طی فعالیت این سامانه بارشی در استان بوشهر سرعت وزش باد افزایش یافته و در پی آن دریا مواج و متلاطم می‌شود که بر این اساس نسبت‌ به ترددهای دریایی بویژه تردد شناورهای کوچک، تفریحی و مسافری هشدار داده می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به احتمال ریزش تگرک به کشاورزان توصیه می‌شود اقدامات پیشگیرانه را برای حفاظت از محصولات کشاورزی انجام دهند، همچنین مردم و کوهنوردان از صعود به ارتفاعات به‌سبب احتمال برخورد صاعقه خودداری کنند.

خاطرات شما از سفر به هواشناسی نسبت به آبگرفتگی معابر بوشهر هشدار داد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.