بیش از ۲ هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد

بیش از ۲ هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد

436

بیش از ۲ هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد

اردبیل _ ایرنا _ شهردار خلخال گفت: از آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر این شهر تاکنون به تعداد ۲ هزار کامیون، برف از معابر بارگیری و به بیرون از شهر انتقال...

بیش از ۲ هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد

اردبیل _ ایرنا _ شهردار خلخال گفت: از آغاز عملیات برف‌روبی و بازگشایی معابر این شهر تاکنون به تعداد ۲ هزار کامیون، برف از معابر بارگیری و به بیرون از شهر انتقال یافته است.

صباح‌الدین برزگر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برغم افزایش امکانات و ماشین‌آلات سنگین ، عملیات برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر به علت حجم بالای برف  به کندی پیش می‌رود.

وی اظهارداشت: در حال حاضر ۱۱ دستگاه لودر،۲ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بابکت و ۲۲ دستگاه کامیون کمپرسی در برف‌روبی ،بازگشایی و حمل برف فعالیت دارند و ۶ روز پس از گذشت بارش برف سنگین موفق به معبرگشایی در ۵۰ درصد از خیابان‌های اصلی و فرعی شده است.

شهردار خلخال به انباشت برف سنگین با ار تفاع یک تا ۲ متری در هزار و ۶۰۰ خیابان و کوچه این شهر اشاره کرد و گفت: اولویت برف‌روبی و پاکسازی خیابان‌های اصلی بوده و سپس به معابر فرعی ، کوچه‌های عریض و کوچه‌های باریک توجه خواهد شد. 

او با اشاره به دستور معاون امور عمرانی استاندار اردبیل مبنی بر بکارگیری نیروی انسانی برای بازگشایی معابر و کوچه‌ها، افزود: پیش از دستور معاون استاندار۳۲ نفر از کارگران بخش خدمات شهری در بازگشایی دستی معابر خلخال فعالیت داشتند که ۵۰ کارگر به جمع این افراد اضافه شده است .

به گزارش ایرنا، با وجود گذشت ۶ روز از آخرین بارش برف سنگین در شهر خلخال ه علت مسدود بودن بیشتر کوچه‌ها شهروندان قادر به  استفاده ازخودرو خود نیستند.

آموزش و پرورش خلخال امروز نیز به علت مشکل تردد دانش‌آموزان در معابر عمومی شهر مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی را در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل اعلام کرد.

خاطرات شما از سفر به بیش از ۲ هزار دستگاه کامیون برف در خلخال جابجا شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.