اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

515

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

تبریز - ایرنا - در نخستین جشنواره موسیقی فجر در تبریز، اجرای کنسرت گروه «راست موغام » امروز یکشنبه به روی صحنه می‌رود....

اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز

تبریز - ایرنا - در نخستین جشنواره موسیقی فجر در تبریز، اجرای کنسرت گروه «راست موغام » امروز یکشنبه به روی صحنه می‌رود.

این کنسرت به سرپرستی «شهریار صدیق» و آواز «حسین ملکی‌زاده» در قالب «خالق ماهنی لاری» (آهنگ های فولکور و عامه پسند) به مدت یک شب در تالار اقبال آذر مجتمع فرهنگی 29 بهمن تبریز اجرا می شود.

«حسین ملکی زاده» خواننده کنسرت راست موغام روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هدف اصلی گروه ایجاد فضای مناسب و جوان پسند و اجراهای تاپ از موسیقی کلاسیک و ملی آذربایجان است. وی افزود: این کنسرت شامل قطعات بدون کلام (اینسترومنتال) و آوازی که شامل تصنیف ها و ترانه های مردمی و همچنین قطعات مقامی و از موسیقی آذربایجان است. ملکی زاده با بیان اینکه این گروه تلفیقی از باتجربه ها و جوانان است، خاطرنشان کرد: از امتیازات این اجرا می توان به هنرنمایی دو خواننده جوان و خوش آتیه به نام های آرتان فربختی و امیر رضا خداوردی پور اشاره کرد که امیدواریم شبی خوش و به یاد ماندنی برای حاضران فراهم کنیم. وی زنده نگه داشتن موسیقی فاخر و پرافتخار آذربایجان را از اهداف والای این گروه ذکر کرد و گفت: همچنین ایجاد نشاط و نیز تولید فکر هنری در بین جوانان از دیگر اهداف این اجرا می باشد.

از نوازندگان و هنرمندان این کنسرت می توان به شهریار صدیق: تار، سیامک فرج زاده: تار، مهدی مصلح: بم تار، فرزین رازقی: عود، رضا بنیادی: کمانچه، پینار ملکی زاده: کمانچه، احسان برادر: کمانچه آلتو، آرمان سروری: بالابان و فررزین سلطانی: ناغارا، اشاره کرد.

علاقمندان جهت دریافت بلیت به سایت www.ebilit.com مراجعه کنند.

خاطرات شما از سفر به اجرای کنسرت «راست موغام‌» در تبریز نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.