امیر سرتیپ سهرابی: تواضع از خصوصیات برحسته سردار سلیمانی بود

امیر سرتیپ سهرابی: تواضع  از خصوصیات برحسته سردار سلیمانی بود

517

امیر سرتیپ سهرابی: تواضع از خصوصیات برحسته سردار سلیمانی بود

کیش - ایرنا - مشاور مقام معظم رهبری در امور انتظامی، ضمن بر شمردن فضایل اخلاقی سردار سلیمانی گفت: تواضع بی نظیر از بارزترین خصوصیات آن سردار بزرگ بود....

امیر سرتیپ سهرابی: تواضع از خصوصیات برحسته سردار سلیمانی بود

کیش - ایرنا - مشاور مقام معظم رهبری در امور انتظامی، ضمن بر شمردن فضایل اخلاقی سردار سلیمانی گفت: تواضع بی نظیر از بارزترین خصوصیات آن سردار بزرگ بود.

به گزارش ایرنا سرتیپ محمد سهرابی عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت و تجلیل از سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصلای کیش؛ شجاعت، ولایتمداری،ایثار،جانبازی، حضور در میدان و جبهه های دفاع، نفس گرم و پیرو خط امام بودن را از خصوصیات آن شهید والامقام ذکر کرد و افزود: این ویژگی ها از یکسو و تواضع بی نظیر و کم نظیر از دیگرسو، عشق به ایشان را در دلهای مردم ماندگار کرده است. 

وی با اشاره به سوابق آشنایی و همرزمی با سردار شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس اضافه کرد:آن شهید عزیز با توجه به سجایای اخلاقی برجسته ای که داشتند هرگز دلبسته مقام و جایگاه نبود بلکه او بود که که به مقام و موقعیت جایگاه و منزلت می بخشید.

سهرابی با اشاره به نقش سردار سلیمانی در دفع پدیده داعش گفت: با فرمان رهبری و رشادت سردار سلیمانی بود که عراق، سوریه و حرمین شریفه از سلطه و ویرانگریهای داعش نجات یافتند.

 او یاداوری کرد: همانگونه که خون بسیجی سپاهی انتظامی ارتشی و در یک کلام قاطبه امت حزب الله در جبهه ها باهم در آمیخت و پیروزی های بزرگ را رقم زد، درآمیختن خون سردار سلیمانی، ابو مهدی مهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی جلوه های خود را با حضور کم نظیر مراسم تشییع پیکرهای پاک این شهیدان به نمایش گذاشت، حضوری که به استثنای مراسم تشییع و بدرقه و وداع با حضرت امام (ره) نظیر آن دیده نشده است. 

مشاور رهبری در امور انتظامی خطاب به ترامپ گفت: پرچم سردار سلیمانی برزمین نخواهد ماند و توسط جوانان حزب الله همواره برافراشته خواهد بود و ما تا آخرین قطره خونمان برای حفظ این نظام ،دین مقدس اسلام و ادامه خط ولایت در صحنه ایستاده ایم.

خاطرات شما از سفر به امیر سرتیپ سهرابی: تواضع از خصوصیات برحسته سردار سلیمانی بود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.