خون پاک سردار سلیمانی، رهایی ملتها از چنگال آمریکا را محقق خواهد کرد

خون پاک سردار سلیمانی، رهایی ملتها از چنگال آمریکا را محقق خواهد کرد

437

خون پاک سردار سلیمانی، رهایی ملتها از چنگال آمریکا را محقق خواهد کرد

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: بی تردید خون پاک سردار سلیمانی و یارانش، آرزوی مجاهدان مسلمان را برای رهایی ملتها و بلاد اسلامی از چنگال آمریکا و ایادی...

خون پاک سردار سلیمانی، رهایی ملتها از چنگال آمریکا را محقق خواهد کرد

کیش - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کیش گفت: بی تردید خون پاک سردار سلیمانی و یارانش، آرزوی مجاهدان مسلمان را برای رهایی ملتها و بلاد اسلامی از چنگال آمریکا و ایادی آن را محقق خواهد کرد.
دریافت 11 MB

به گزارش ایرنا، شیخ یعقوب شمس طی سخنانی درمراسم عزاداری و گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی در مصلای کیش افزود: آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش صهیونیسم باید بدانند که گرچه ناجوانمردانه سردار سلیمانی را به شهادت رساندند اما راه آنان و مسیر پایداری استقامت همچنان ادامه خواهد داشت.

وی خطاب به آمریکا و شخص ترامپ گفت: اگرچه سردار سلیمانی را ناجوانمردانه ترور کردید ولی بدانید که سلیمانی های دیگر وجود دارند و به وجود خواهند آمد لذا این جنایت هولناک و ننگین شما بی پاسخ نخواهد ماند و به وقت مقتضی ملت بزرگ ایران انتقام آنان را خواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت کیش اضافه کرد: اینگونه اقدامات ناجوانمردانه اراده ملت های آزاده جهان و امت مسلمان را در همدلی و دفاع از حریم اسلام ناب محمدی هرچه بیشتر تقویت کرده و راه رهایی از چنگال استکبار را هموار می کند.

شیخ یقوب شمس ترور سردار سلیمانی را جنایتی هولناک توصیف کرد و افزود: این جنایت به دست شقی ترین محورهای روی زمین یعنی آمریکا که دست پلیدش به خون میلیون ها انسان بیگناه اعم از کودک، نوجوان و زن مرد آلوده است صورت گرفت.

وی با اشاره به شخصیت برجسته شهید قاسم سلیمانی گفت: آن شهید والامقام تمامی همت خود را برای استقلال و آزادی ایران زمین و رهایی کشورها از دیو اشغالگر سپری نمود و در مسیر الهی آرزویی جز شهادت نداشت و براستی جز شهادت نمی توان پاداشی دیگر برای این برادر عزیز تصور کرد.

 وی از شهید قاسم سلیمانی به عنوان مجاهد بصیر، بیدارگر، نستوه و رهاننده ملت های ستمدیده از چنگال غارتگران زورگو و شرور نام برد و ضمن تسلیت و تبریک شهادت مظلومانه آن سردار بزرگ افزود: دگر بار این جنایت را محکوم و از سران جمهوری اسلامی می خواهم این اقدام آمریکا را بی پاسخ نگذارند.

آیین عزاداری و گرامیداشت یاد و نام سردار دلها" سپهبد قاسم سلیمانی" و همراهان شهیدش، عصر دوشنبه با شرکت گسترده اقشار محتلف مردم در مصلای بزرگ کیش برگزار شد.

 در این آیین که با حضور امیر سرتیپ محمد سهرابی مشاور مقام معظم رهبری در امور انتظامی، مدیر عامل، مسئولان و امامان جمعه منطقه آزاد کیش برگزار شد، حضور اقشار مختلف اعم از زن مرد بحدی بود که صحن و سرای مصلای بزرگ جزیره کیش پر شد و جمع کثیری از مردم در محوطه اطراف عزاداری کردند.

خاطرات شما از سفر به خون پاک سردار سلیمانی، رهایی ملتها از چنگال آمریکا را محقق خواهد کرد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.