۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ایوانی اجرا شد

۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ایوانی اجرا شد

431

۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ایوانی اجرا شد

ایلام - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار در این شهرستان اجرا شد....

۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ایوانی اجرا شد

ایلام - ایرنا - مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار در این شهرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد ایلام، حمید ایراندوست روز شنبه اظهار داشت: از این تعداد طرح ایجاد شده ۲۶ طرح از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد بوده که بیش از پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تنوع در ایجاد طرح‌ها یکی از برنامه‌های اشتغال‌زایی این نهاد است، افزود: این طرح‌ها در زمینه دامداری، پرورش گاو شیری و مغازه‌داری اجرا و راه‌اندازی شده‌اند.

ایراندوست یادآور شد: ۵۸ طرح نیز از محل منابع و تسهیلات بانکی پرداخت شده که در این زمینه نیز بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایوان برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های شغلی برای مددجویان را یکی دیگر از برنامه‌های اشتغال‌زایی عنوان کرد.

 وی گفت: در این زمینه نیز از ابتدای سال تاکنون ۲ دوره آموزشی برای ۳۳ نفر از مددجویان در زمینه خیاطی و نوغان‌داری برگزار شده که در این زمینه اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیون ریال هزینه شده است.

بیش از ۲ هزار و ۹۱۳ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ایوان قرار دارند.

شهرستان ۵۵ هزار نفری ایوان در ۳۵ کیلومتری ایلام قرار دارد.

خاطرات شما از سفر به ۸۴ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان ایوانی اجرا شد نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.