تصیم‌های ستاد کرونا دیلم بصورت شفاف به مردم بیان شود

تصیم‌های ستاد کرونا دیلم بصورت شفاف به مردم بیان شود

577

تصیم‌های ستاد کرونا دیلم بصورت شفاف به مردم بیان شود

گناوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری دیلم گفت: وظیفه داریم آخرین اقدام‌ها، برنامه‌ریزی و مصوبه‌های نشست ستاد کرونا را در برابر این بیماری براساس واقعیت‌ها روزانه ...

تصیم‌های ستاد کرونا دیلم بصورت شفاف به مردم بیان شود

گناوه - ایرنا - سرپرست فرمانداری دیلم گفت: وظیفه داریم آخرین اقدام‌ها، برنامه‌ریزی و مصوبه‌های نشست ستاد کرونا را در برابر این بیماری براساس واقعیت‌ها روزانه در اختیار مردم قرار دهیم.

احمد دشتی روز جمعه در  جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان افزود: دولت از ابتدای ورود این ویروس به کشوربه صورت شفاف با مردم سخن گفته و به صورت روزانه از رسانه ها و کانال های مختلف ارتباطی اخبار مربوط به این بیماری را دنبال می کنند.

وی  با تقدیر از همکاری و همراهی فعالین عرصه رسانه و خبرگزاری ها  برای آگاهی بخشی به جامعه برای پیشگیری از این ویروس، گفت: رسانه ها باید در آرامش بخشی و رفع نگرانی مردم در این برهه ایفای نقش کنند.

دشتی اظهارداشت: رسانه ها از جمله روابط عمومی دبیرخانه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان آخرین اقدام های صورت گرفته را در ارتباط با  این بیماری  باید گسترده‌تر بازگو کنند.

وی بیان کرد: رویدادهای  مربوط به کرونا در شهرستان از حوزه روابط عمومی بهداشت به‌ عنوان دبیرخانه ستاد این شهرستان انجام شود.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: جهت مبارزه و  پیشگیری این ویروس از تمام تجهیزات، ظرفیت و امکانات  دستگاه‌های اجرایی ، نهادهای دولتی ،نظامی ،انتظامی و بویژه مساعدت‌های مردمی  بهره گرفته شده است‌.

وی افزود:باتوجه به اینکه وظیفه هدایت و برنامه‌ریزی برای استفاده درست از ابزار، ظرفیت‌ها ،کمک ها و حمایت‌های مردمی برعهده این ستاد است از  شهروندان درخواست داریم کمک‌های خود را به غزنوی نماینده شورای اسلامی شهر و  محسنی نماینده ستاد کرونا تحویل دهند. 

دشتی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مبارزه با کرونا ،  خوابگاه ورزشکاران و سالن‌های ورزشی استادیوم شهیدبهشتی و بسیج شهرستان به‌عنوان  اولویت‌های نقاهتگاه بیماران بهبود یافته با همکاری دستگاه‌های ذیربط و مشارکت‌های مردمی و  خیرین تجهیز و راه اندازی خواهند شد.

وی افزود: بنا به بخشنامه و پروتکل‌های بهداشت و درمان کشور بیماران بهبود یافته از کرونا بمدت حداقل یک هفته در نقاهت‌گاههای شهرستان نگهداری و مراقبت خواهند شد.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

خاطرات شما از سفر به تصیم‌های ستاد کرونا دیلم بصورت شفاف به مردم بیان شود نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.