سربازان تیپ فاطمیون یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند

سربازان تیپ فاطمیون یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند

602

سربازان تیپ فاطمیون یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند

شهرری ـ سربازان تیپ فاطمیون عصر امروز با برگزاری مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد و نام این یار سفر کرده را گرامی داشته و بر راه ایشان تاکید کردند....

سربازان تیپ فاطمیون یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند

شهرری ـ سربازان تیپ فاطمیون عصر امروز با برگزاری مراسم یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی یاد و نام این یار سفر کرده را گرامی داشته و بر راه ایشان تاکید کردند.

سربازان افغانستانی جبهه مقاومت با در دست داشتن پرچم‌های زرد رنگ تیپ فاطمیون و لباس رزم در آستان مطهر شیخ صدوق واقع در شهرری یاد و نام سردار دلها قاسم سلیمانی را زنده نگاه داشتند.

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی عصر امروز با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و مداحی ذاکران اهل بیت(ع) در آستان شیخ صدوق آغاز شد، خانواده معزم شهدا، ایثارگران و تعدادی از فرماندهای تیپ فاطمیون در این مراسم معنوی حضور داشتند

اجرای گروه سرود توسط فرزندان شهدا، دل نوشته خوانی در وصف سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی توسط دختران شهدای افغانستانی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

سرباز حاج قاسم شدن آرزوی هر رزمنده‌ای بود

یکی از سربازان تیپ فاطمیون که در جبهه‌ها دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه تحت امر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: نیروی حاج قاسم شدن افتخار بزرگی بود که هر سرباز جبهه مقاومت آرزوی آن را داشت.

رضا عامری که در حدود ۳۰ سال دارد، گفت: بنده به عنوان سرباز کوچک جبهه مقاومت از سال ۹۳ افتخار نبرد با جبهه کفر را تحت امر سردار قاسم سلیمانی دارم، حضور و وجود ایشان به عنوان فرمانده همیشه قوت قلب و عام پیروزی در صحنه‌های نبرد بود.

وی که از انتقام خون شهید سلیمانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شدت خوشحال است، می گوید: اگر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجازه دهند سربازان تیپ فاطمیون با تمام وجود به جنگ و خونخواهی تمامی شهدای محور مقاومت در مواضع دشمنان اهل بیت(ع) به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی را خواهند گرفت.

تواضع حاج قاسم علت محبوبیت ایشان بود

یکی دیگر از سربازان تحت امر سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بنده چند سال در رکاب حاج قاسم بودم، این فرمانده رشید اسلام همیشه متواضع و خاکی با نیروهایش صحبت می کرد و تمام کارهای سردار در جهت رضای خدا بود.

علی که به شدت اشک می ریخت با صدای لرزان می گوید: ما که هرگز از سردار سلیمانی به جز خوبی چیزی ندیدیم همیشه جان سربازانش در جبهه‌های حق علیه باطل برایش اهمیت بسیاری داشت.

این سرباز جبهه مقاومت ابراز کرد: افسوس می‌خورم که چرا عکس یادگاری با حاج قاسم نینداختم، هرکس از بچه‌های لشکر فاطمیون که با او عکس یادگاری گرفته بود اکنون شهید شده و من از قافله آنها دور مانده‌ام.

این سرباز لشکر فاطمیون خطاب به سران آمریکا گفت: آمریکا و اسرائیل جنایتکار بدانند که ما بسیج جهانی به دنبال راهی برای نابودی این جنایتکاران هستیم.

 ایمان بالا و غیرت دینی از نشانه‌های بارز سربازان تیپ فاطمیون است

در ادامه این آیین معنوی معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه سربازان تیپ فاطمیون به فرماندهی سردار دلها قاسم سلیمانی نقش برجسته‌ای در پیروزی جبهه مقاومت داشتند، گفت: ایمان بالا و غیرت دینی از نشانه‌های بارز سربازان تیپ فاطمیون است.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی ادامه داد: بر اساس آیات کلام الله مجید انسان‌های مومن اهل هجرت و مجاهدت هستند که این نشانه‌ها در میان سربازان افغانستانی که از کشور خود در راه اسلام به ایران هجرت کرده‌اند و از اینجا نیز برای مجاهد در راه اهل بیت(ع) به سوریه رفته‌اند به شکل بارزی نمود دارد.

وی با بیان اینکه ایرانیان در حدود یکهزار و ۲۰۰ شهید و افغانستانی در حدود ۲ هزار شهید در جبهه مقاومت تقدیم اسلام کرده‌اند، یادآور شد: لشکر فاطمیون در محور مقاومت از ایرانیان پیشی گرفتند که این نشانه ایمان بالا و غیرت دینی‌شان است.

حریزاوی اظهار داشت: حرکت سردار سلیمانی با سربازان در جبهه مقاومت زمینه ساز ایجاد تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است که انشالله به زودی به ثمر خواهد نشست.

خاطرات شما از سفر به سربازان تیپ فاطمیون یاد سپهبد سلیمانی را گرامی داشتند نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.