رییس جمهوری درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت

رییس جمهوری درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت

440

رییس جمهوری درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان به معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، ...

رییس جمهوری درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- رییس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان به معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا سریعاً به وضعیت مصدومان و خانواده‌های بازماندگان رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه با تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم خاکسپاری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در کرمان به معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا سریعاً به وضعیت مصدومان و خانواده‌های بازماندگان رسیدگی کنند.

رییس جمهوری در این پیام همچنین هیأتی را مأمور رسیدگی به دلایل بروز این اتفاق کرد.

روحانی در این پیام اظهارداشت: حضور گسترده مردم بزرگ ایران در مراسم تشییع و تجلیل از سردار بزرگ اسلام و ایران سپهبد شهید قاسم سلیمانی، جلوه‌ای از قدرشناسی مردم ایران را به نمایش گذاشت. وجودی که در زمان حیات با دفاع از تمامیت ارضی کشور سنگ تمام گذاشت و پیکر مقدسش هم خروشی از جنوب تا شمال کشور ایجاد کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: با کمال تأسف در مراسم خاکسپاری وی به دلیل استقبال بی‌نظیر و متراکم مردمی تعدادی از هموطنان عزیز بر اثر ازدحام جمعیت جان خود را از دست داده‌اند.  از وزیر بهداشت که هم‌اکنون در کرمان بسر می‌برد خواسته‌ام تا سریعاً به وضعیت مصدومان رسیدگی کند.

رییس جمهوری اظهار داشت: معاون اول نیز مأمور شده‌ تا به وضعیت خانواده‌های بازماندگان رسیدگی کرده و همچنین هیأتی را مأمور رسیدگی به دلایل بروز این اتفاق کند.

روحانی با ابراز همدردی، این مصیبت را به خانواده‌های داغدار تسلیت گفت و از خداوند رحمان برای این جانباختگان که از شیفتگان و دلدادگان آن شهید والامقام بودند، رحمت الهی را خواستار شد. به گزارش ایرنا در مراسم خاکسپاری سردار سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان به دلیل ازدحام جمعیت بیش از ۴۰ نفر  باختند و ۲۱۳ نفر نیز مصدوم شدند که مصدومان از سوی تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.

خاطرات شما از سفر به رییس جمهوری درگذشت تعدادی از هموطنان در کرمان را تسلیت گفت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.