تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم قم در تشییع شهدای مقاومت

تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم قم در تشییع شهدای مقاومت

446

تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم قم در تشییع شهدای مقاومت

قم- ایرنا- استاندار قم با صدور پیامی ‌از مشارکت و حضور حماسی آحاد مردم، علما و مراجع عظام تقلید، نهادها و مواکب در برگزاری آیین تشییع شهدای مقاومت در شهر قم قدر...

تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم قم در تشییع شهدای مقاومت

قم- ایرنا- استاندار قم با صدور پیامی ‌از مشارکت و حضور حماسی آحاد مردم، علما و مراجع عظام تقلید، نهادها و مواکب در برگزاری آیین تشییع شهدای مقاومت در شهر قم قدردانی کرد.

در پیام بهرام سرمست که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت،‌ آمده است: دیروز شهر قم به احترام شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) قیام نمود.

پیام ادامه یافته است: روزی که قشرهای مختلف مردم فهیم، قدرشناس و انقلابی شهر کریمه اهل‌بیت(س) پس از ساعت‌ها انتظار در تشییع باشکوه پیکر مطهر سردار بزرگ و پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ضمن خلق حماسه زرین دیگر به دنیا نشان دادند که این ملت همواره قدردان فرزندان خود و پاسدار خون حافظان امنیت و آرامش کشور هست.

پیام حاکی است: ضمن شکرگزاری به درگاه الهی وظیفه‌دارم از آحاد مردم شریف استان به‌ویژه علما، مراجع عظام تقلید و همه نهادها و ارگان‌ها، مواکب و ایستگاه‌های صلواتی که با مشارکت، حضور و مساعی خالصانه خود در برگزاری شکوهمند این آیین تشییع سهیم گشتند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

وی ابراز امیدواری کرده است: خداوند متعال توفیق پاسداشت یاد شهدا و صیانت از خون پاک و مطهر این عزیزان و خدمت خالصانه به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(س) به همه ما عطا فرماید.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه جاری سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چند تن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد (عراق) به شهادت رسیدند.

آیین تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت، شب گذشته پس از طواف در حرم حضرت معصومه(س)، حدود ساعت ۱۹ از بلوار پیامبر اعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران انجام شد.

خاطرات شما از سفر به تقدیر استاندار از حضور حماسی مردم قم در تشییع شهدای مقاومت نگارش نظر

نظر خود را برای دیگران بنویسید تا اگر کسی دوست داشت به این شهر سفر کند.
برای نوشتن نظر ابتدا ثبت نام کنید.